camila1603 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hei, Jeg skal til USA i vinterferien, og skal mellomlande i Muchen før jeg tar flyet over. Men når jeg er i Munchen, vet noen om jeg må jeg hente baggen og sjekke den inn på nytt? Mest sann synelig må jeg spørre på flyplassen før jeg reiser, men er bare nysgjerrig på om noen er litt erfarne og kansje kan si hva de har opplevd/vet? Takk på forhånd! PS kjøpte billetten fra reisefeber Endret 3. februar 2011 av camila1603 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det må du ikke, så lenge du har kjøpt en gjennomgående billett. Dvs: Du har betalt hele turen samtidig og den er på samme papir. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Nei du behover ikke a hente ut noe i Munchen om du har gjennomgaende billett. Skal du videre i USA ma du plukke opp bagasjen og tolldeklarere den pa forste flyplass du lander pa. Det gjelder ogsa om du skal videre pa en internasjonal flight fra USA. Endret 3. februar 2011 av William_S Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Husk å registrere deg på ESTA, om ikke slipper du ikke inn på flyet. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 robertaas skrev (På 3.2.2011 den 23.33): Husk å registrere deg på ESTA, om ikke slipper du ikke inn på flyet. Eller søke om visum, men det er en langt mer tungvindt prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå