SheikDarunia Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Noen her som har tid og lyst til å hjelpe meg via. remote assistance, med å forwarde noen porter for meg? Har null erfaring med dette. En kompis prøvde å forklare det for noen dager siden, men jeg får jo ikke opp noe av det han viste meg på sin egen router, når jeg går inn på min egen router i Firefox. Er primært tilgang til bittorrent, og Xbox Live jeg vil ha. Så, hvis noen vil hjelpe meg, let me know! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Logg inn på routeren, finn ut hvilke porter xbox live og µtorrent bruker. Lag et unntak Endret 3. februar 2011 av martin808 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Fikk det til med Xbox Live hvertfall da burde jeg vel få det til med uTorrent og. Hva med online webcam-tjenester? (hørtes litt suspekt ut, men jeg mener altså fks. chatroulette.no osv) Hva ligger de under? Endret 3. februar 2011 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det burde være ganske overkommelig å finne en guide som viser deg dette, bare søk etter "port forward", "guide" og navnet på ruteren på google. Når du er inne på ruteren så ser du etter noe som ligner "games and applications" eller "port forwarding". Du taster så inn portnummeret manuelt, eller finner en ferdigprogrammert regel som ligner applikasjonen din. Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 chatroulette og sånn krever da ikke portforward? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå