Samo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvor pauser jeg mitt enkelmansforetak? Kan jeg gøre det via altinn.no? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Pauser? Jeg er nok litt usikker på hva du mener med det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Null aktivitet? Det er bare å ikke gjøre noe med foretaket det, ev å legge det ned. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er det jeg i utgangspunktet tenker også. Når jeg har fiklet med samordnet registermelding på altinn har jeg i hvert fall aldri sett noen pause-option.... Lenke til kommentar
Samo Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Null aktivitet? Det er bare å ikke gjøre noe med foretaket det, ev å legge det ned. Men jeg måste behålla organisationsnummer, annars mister jeg min domene. Här står det "Pause" https://www.altinn.no/no/hjelp-til-regelverk/starte-bedrift/registrering/endre/pause/ Jeg vil ikke slette foretaket. Endret 3. februar 2011 av Samo Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Med andre ord det finnes ingen pausemodus, bare dødtid... Ikke gjør noe i selskapet, lever inn de nødvendige papirene når de ber om det, med 0 i inntekt/utgift/omsetning/ansatte. Det er pause. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå