Hamar17 Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Hej. Jeg skal ha en utkledningsfest i slutten av februar men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg, det er ingen restriksjoner, alt er lov. Keep in mind tho: Jeg er gutt. 19 år Skal helst være litt underholdende. Skal helst være en smule attraktivt. Ingen masker etc. Helst ikke noe som krever noen store innkjøp. Fire! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Dopplereffekten! 4 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Dopplereffekten! hehe. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Finnes det antrekker på eBay ?! Isåfall kjøper jeg det hvis jeg har råd :D:D Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Hitler. Lett. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Hmm, hvis jeg hadde hatt tett nok skjeggvekst så hadde jeg vurdert det også! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Transe er alltid like underholdende 1 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg var en oldschool tennisspiller sist: Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Takk for gode forslag. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hvordan jeg skal kle meg ut.. Og med fare for å høres ut som et troll; to eller tre av mine venniner trenger også forslag til hvordan de kan kle seg ut. Ikkenoe smakløst pleaseh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå