Aksel114 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 hei, vet ikke om det er noe hjelp å poste her men. har hatt så mange andre velykka poster at jeg prøver igjen:D ok.. tingen er at jeg var syk hele sist uke. Læreren min sa at jeg kunne gjøre ferdig oppgaven idag. oppgaven sier at jeg skal skrive en tekst om " a christmas story " between the lines, på engelsk. finner ikke engang historien, så jeg kan ikke skrive hva som er "between the lines" sorry for dårlig norsk / grammatikk. var i farten når jeg skrev dette. stresser litt ser dere:P sette pris på alle svar! Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ikke så veldig enkelt å hjelpe deg å finne teksten "A christmas story" da det antakeligvis er utallige tekster kalt dette. Ville derimot tatt en titt der hvor oppgaven står, og sett om det står et sidetall Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 da kom det problemet at jeg ikke har boka inn i bilde Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 da kom det problemet at jeg ikke har boka inn i bilde Spørre noen andre i klassen din om du kan låne boka? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 kunne ha gjort det. men er hjemme fra skolen nå, og firsten min går ut klokken 0000. viss du mener at jeg kunne spurt noen nå, så bor jeg ikke i en by akkurat. bor 2 km fra nærmeste nabo. tviler sterkt på at han har boka thou. men kan jo spør. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da vi ikke vet hvilken bok det er snakk om en gang, så er det umulig å vite hvilken tekst du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå