Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 mulig att dette spørsmålet er stilt mange ganger før, men fant ingen ting når jeg søkte, så jeg prøver meg :wink: . noen som vet om et gratis ftp-program som er å anbefale? Ikke bare en trial, men gratis. Takker for alle svar! :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Eneste eg kommer på er WS_FTP Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Har jo SmartFTP, da... Den fikk jeg 404 på.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har jo SmartFTP, da... Den fikk jeg 404 på.... :oops: , sorry da! Prøv her isteden. :wink: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Takk skal du ha Dunestar, men WS_FTP funka bra! :smile: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 C:ftp.exe ? ? OFFTOPIC: Hvor i Sandnes bor du? Sandnes VGS? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Håbafjell. Dalane VGS. Aha! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 C:ftp.exe Ja, det var helt genialt!!! Du er smart du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå