Christian93 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei Hvordan er kvaliteten på Audi 90 2.3e? Har hørt at kvaliteten på Audi 80 ikke er helt på topp, og at det mye feil med de, derfor styrer jeg unna. Jeg ser daglig på finn, og finner noe jeg har kunne tenkt meg, men vil ikke kjøpe en bil som bare byr på problemer og skruing. Jeg går bilskade, og kan derfor en god del motor, så det å bytte ut slitedeler osv har jeg ikke noe imot. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Audi 90 er omtrent samme bilen som Audi 80. Men jeg har aldri hørt at det skal være noe spesielt dårlig kvalitet på disse? 1 Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Audi 90 er omtrent samme bilen som Audi 80. Men jeg har aldri hørt at det skal være noe spesielt dårlig kvalitet på disse? Det samme har jeg også hørt, men greit og forhøre seg litt overalt før man eventuelt kjøper bil. (tror forresten du har samme fornavn OG etternavn som meg ) Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Å jasså? Det tviler jeg ganske sterkt på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå