Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han er kjedelig - når vi snakker over nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier som regel å begrense smiley-bruken min, for å få jenta litt usikker. Overdreven smiley bruk er helt forferdelig, da spesielt på forum! Smiley som "xD" og ":p" begynner å bli ganske brukt opp. Skal ikke undervurdere utropstegn (kanskje 2 tilogmed), tre prikker (med og uten mellomrom) og stor bokstav i ny og ne.

Unnskyld meg, men hva faen? Det der var bare sinnsykt latterlig. Hvis du først skal leke kostbar, så finnes det andre måter å gjøre det på, enn på den tåpelige måten din.

 

Forresten, så er det ganske turn-off med gutter/menn som går rundt grøten. ;)

Lenke til kommentar

Pleier som regel å begrense smiley-bruken min, for å få jenta litt usikker. Overdreven smiley bruk er helt forferdelig, da spesielt på forum! Smiley som "xD" og ":p" begynner å bli ganske brukt opp. Skal ikke undervurdere utropstegn (kanskje 2 tilogmed), tre prikker (med og uten mellomrom) og stor bokstav i ny og ne.

 

Hva er galt med å bruke utropstegn? Er egentlig enig at både ":p" og "xD" er oppbrukt. Derimot bruker jeg mye "x)", ";P" og f.eks. ";D", som alle er ganske like. Når jeg gjelder puntum pleier jeg å bare bruke et, og ihverstefall 2 (uvane?), og mangen om jeg f.eks. sier "Ja, for du er jo ikke dum i det hele tatt....." :) Dessuten er jeg så ninja, at om jeg bruker ":p", "..." eller "xD", så tenker ikke folk over det!!!!! :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Lenke til kommentar

han driver sikkert med noe annet, kanskje pc-spill >> typisk gutter :!:

 

jeg skjønner det godt at det blir kjedlig for deg, så best om du snakker med han om det og fra svaret kan du tolke deg fram, gutter er ikke alltid ærlige :D

 

Er det ninja-smily det er, og jeg som trodde det va burka-smily ;)

 

hehe, jeg trodde det samme :!:

mange nye smileys , før var det bare >> :(:) og ;) :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...