Gutt17 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det har seg sånn at jeg liker ei jente som jobber i butikken jeg handler ganske ofte. Nå har hu begynt å sitte i kassa, så når jeg så hun satt i kassa så måtte jeg jo betale i den kassa. Men åssen skal jeg få kontakt med hu? Noen tips? Jeg er 19 og hun tror jeg er på rundt samme alder Lenke til kommentar
ilari Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan begynne med noe enkelt? Send henne et lite smil og se hvordan reaksjonen hennes er Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan begynne med noe enkelt? Send henne et lite smil og se hvordan reaksjonen hennes er Den der er farlig! jeg merker selv at jeg smiler for lite til jenter, selv når de smiler til meg. Når jeg for eksempel trener på treningsstudio, og jenter ser og smiler til meg, kan det hende jeg ser "sint" tilbake på de, fordi jeg sliter med å løfte vekter 3 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dette minner meg mistenkelig om filmen "fatso" og hovedrolleinnehaveren tar i slutten av filmen initiativ selv og han virker å være glad for å ha prøvd selv om det ikke gikk han så bra. (Drit i jenter som smiler til deg på studio når du løfter vekter, de skjønner at det er så tungt at du ikke klarer smile) Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 måtte innom å kikke i dag, men hun var ikke der Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 tror jeg begynner å bli forelsket! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Creepy. Jeg ser for meg en fyr som tilfeldigvis går i samme butikk, samme kasse, av en grunn. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Creepy. Jeg ser for meg en fyr som tilfeldigvis går i samme butikk, samme kasse, av en grunn. Ingenting creepy av det. Han stalker ikke hun, bare vil ta kontakt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Creepy. Jeg ser for meg en fyr som tilfeldigvis går i samme butikk, samme kasse, av en grunn. Sier fyren som har brukt et halvt år på å stalke en jente som hater deg.. Lenke til kommentar
EddieVanHalen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mange flotte jenter i kassene på butikker faktisk Men begynn med noe enkelt. Vis fram et enkelt smil og si "hei" og "ha en fin dag" når du forlater kassa. Når du har gjort dette, begynner tingene å bli vanskeligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå