glenni92 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal ha oppkjøring på tirsdag å skal kjøre opp i Lillestrøm kl10. Noen som vet om det er mye trafikk eller om det er lite? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Etter min erfaring så er du definitivt ikke alene der da. Men det er jo ikke gitt at du skal kjøre rundt i sentrum da. De har jo forskjellige ruter. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kanskje ikke alene, men ikke akkurat veldig mye trafikk i lillestrømsområdet, burde gå veldig greit. Pass på fra høyre! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Om det er lite trafikk eller ikke skal jo ikke ha noe å si. Er du klar for å kjøre alene i trafikken skal det jo uansett ikke være noe problem. Syns du det er problematisk med andre trafikanter rundt deg, må du bare øve mer. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Egentlig burde alle øvelseskjøre og kjøre oppi Oslo Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, for alle bruker all tiden sin i bil på køfylte veier i Oslo... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, men det er greit å slippe å måtteparkere utenfor fordi du er redd for å kjøre der... 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har kjørt opp i Arendal, og har hatt lite kjøring i større byer. Allikevel klarte jeg helt fint å kjøre rundt i Stockholm, og det er en mye større by enn Oslo. Så lenge man kan kjøre er det ikke noe problem, er bare å holde øynene oppe. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er MANGE som ikke føler det på samme måten... 1 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Satt på med en klassekamerat som kjørte i trondheim for første gang. Han er fra bodø og har tydligvis ikke blitt vandt med lyskryss osv. På en uke føk han over kryss på rødt 3 ganger, rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det finnes ingen byer i Skandinavia som er vanskelige å kjøre i. Prøv heller Paris, Roma eller Barcelona. Da blir ting plutselig litt verre. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg er forsåvidt enig med deg, og hadde ikke skiltingen vært så dårlig i Roma så hadde ikke den vært vanskelignden heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå