AnnElin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har en hel bunke med cd-er som jeg har filer på fra sikkerhetskopiering av min pc, Acer, med W Vista, som krasja for en stund tilbake. Har masse bilder og annet jeg kunne tenke meg å hatt på min nåværende pc, Samsung, med Windows 7. Noen som har noe begrep om hvordan jeg kan gjøre det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du restorer backupene. Trodde det var rimelig selvforklarende egentlig. Det ligger garantert en hjelpefil ved det programmet du har brukt for å ta backup med. Lenke til kommentar
AnnElin Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Du restorer backupene. Trodde det var rimelig selvforklarende egentlig. Det ligger garantert en hjelpefil ved det programmet du har brukt for å ta backup med. Takk! Kan du gå i detalj på hvordan jeg gjør det, om du vet? Jeg har prøvd det meste egentlig.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Du må bruke samme program som du brukte til å ta backup med. Velg restore og leit frem den aktuelle backup filen, så må du velge filer og hvor du skal restore de til, orginal lokasjon eller annen. Som sagt så er det om å gjøre å lese bruksanvisningen her da ingen 2 backupprogrammer er like, ergo så kan du ikke få noen "bruksanvisning" selv om grunnprinsippet i backup/restore jo er likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå