SlettProfil Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå nærmer russetiden seg for meg, men jeg kan ikke akkurat si at jeg jubler av den grunn. Jeg er ikke med på russebil/buss og har nærmest ingen venner for øyeblikket så det ser ut til å bli en temmelig kjip russetid. Jeg har en billett til et russetreff, men det kan jeg like godt bare selge, blir for dumt å dra ned dit alene og sjekke inn på et hotell. Noe som har vært i en lignende situasjon før og har noen tips til hvordan russetiden kan bli best mulig? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde det sånn. Kom meg på Tryvann og noen lokale treff, var så full at jeg ikke husker noe, men var bedre enn å være hjemme 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Dro du dit alene da? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ja, er ikke noe problem, er så mye folk uansett Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg var også russ aleine, gikk på skole i en annen by og selv om jeg kom godt overens med klassekameratene så ble jeg aldri buddy med de. Jeg feira russetiden med andre venner som ikke var russ selv, var ikke på noen russearrangement eller noe sånt. Tror ikke jeg gikk glipp av stort.. Dette var i 2000 da, ting har kanskje forandra seg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har du lappen, kan du tilby deg å kjøre noen som har en van eller bil Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan ikke komme med noen tips dessverre, men jeg er russ selv i år. Så hvor i landet er du russ, og hvilket treff har du billett til? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er fortsatt tid til å skaffe seg venner, hvis du gjør et forsøk. Det er tre måneder til mai. Hvis det ikke løser seg, kan du i det minste utnytte russefeiringen til å treffe folk. Det verste som kan skje er at du blir sittende hjemme og føle deg dårlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg dro på masse treff alene grunnet, at de andre i klassen ikke hadde fylt 18 enda, jeg fikk masse venner og veldig god kontakt med dem på de treffa! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis du virkelig vil feire med venner så gå ut og få deg venner. Du kan vel eventuelt kjøpe deg en plass på en buss eller lignende? Selv gadd jeg ikke feire russetiden selv i fjor. Ikke pga. Venneproblemer, men av prinsipp. Nå er jo alle forskjellige og du høres ut som en som virkelig hadde hatt godt av russetiden. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ikke rart du har noen venner når du er Chealse fan YNWA 1 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ikke rart du har noen venner når du er Chealse fan YNWA Så det er derfor folk blir liverpool fans. 1 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ikke rart du har noen venner når du er Chealse fan YNWA Så det er derfor folk blir liverpool fans. Nei, dette pga vi simpelthen er best! Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Lester Freemon, kompis: Dette spiller INGEN rolle. Jeg var russ i fjor, og hadde som mål å oppleve alt den hadde å tilby, og tro det eller ei, dette inkluderte å dra solo på et treff. På ett av Tryvann-treffene var det ingen andre jeg kjente som skulle, men jeg orka ikke være party pooper, så tok toget inn og dro alene. Og veit du hva? Det var dritt fett, faktisk et av de feteste treffene jeg var på. Jeg møtte mange nye folk. Hadde jeg dratt med de jeg kjente om jeg kunne? Selvfølgelig, men jeg gadd ikke la ANDRE bestemme hva jeg ville, pga hva som er "sosialt akseptert". Anbefaler deg riktignok å ha en plan om hvor du skal overnatte(hotell er gull). Jeg endte opp med å gå gatelangs i Oslo 07:30 med 2 i promille, klein som faen mens det røkka i lemmet. Gi litt faen, drit i hva som er "normalt", så får du minner for livet. For det er nettopp det russetida handler om, ikke la slikt piss ødelegge for deg. Endret 4. februar 2011 av NoMoreMrniceguy 5 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Nå nærmer russetiden seg for meg, men jeg kan ikke akkurat si at jeg jubler av den grunn. Jeg er ikke med på russebil/buss og har nærmest ingen venner for øyeblikket så det ser ut til å bli en temmelig kjip russetid. Jeg har en billett til et russetreff, men det kan jeg like godt bare selge, blir for dumt å dra ned dit alene og sjekke inn på et hotell. Noe som har vært i en lignende situasjon før og har noen tips til hvordan russetiden kan bli best mulig? Du burde dra på det russetreffet som du har kjøpt billett til. Ingenting blir bedre av å sitte hjemme som en bitter mann og synes synd på seg selv. For øvrig må man så visst ikke være medlem av en russebuss eller van for å ha det kult som russ. Endret 4. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg gav faen i russefeiringen og sparte tusener. Vær smart, gjør det samme. 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Eller gjør som meg, få det meste gratis. Tjente inn alt av tøy og drikke på å kjøre et par kvelder, og fikk komme inn gratis to ganger på Tryvann Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Min erfaring var at folk er mye mer åpne og interessert i å få alle med i russetiden enn ellers. Om jeg hadde visst det da, skulle jeg brukt den holdningen for alt den er verdt. Det varierer sikkert litt fra sted til sted, men i den gjengen jeg var russ med var det i alle fall mange som aktivt tok initiativ for å få de mindre sosiale folka med, og selv når andre ikke tok initiativ var det som regel null problem å slenge seg med om man bare spurte. Mange er veldig gira på at russetida skal bli episk (den er tross alt den mest hypa av alle overgangsritualer), så de er som regel åpne for alt og alle som tenkelig kan gjøre perioden bedre. Om man kan ha en ok russetid selv om man vanligvis sitter i et hjørne og er deppa, tenk hva du kan få til om du klistrer på deg et smil! Slapp av, trådstarter, det går bra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg skippa hele russefeiringa, tror vi var 3-4 stykker i klassen som gjorde det. Så jeg debuterte som 22-åring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå