banansplitt™ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! Har planer om å fullføre Zelda:OOT 100%. Jeg har fullført alt, eneste jeg trenger er en checklist på hvor mye man kan ha av hver ting i inventoryen. F.eks. at man kan ha 50 piler osv. Noen som har fasiten eller har lyst å dele en link med meg? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tadd livet av alle gold skulltula? =) Husker jeg klarte Zelda OOT 100% Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Har alle gold skulltula, ja. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 En liten check-liste: 20 hjerter med hvit ramme 100 Gold skultulla Alle items Alt equipment Mye av dette må du ha for å klare storyen. Med alle items trenger du da alle flaskene, de tre magiske pilene, de tre magiske gjenstandene Dins fire, Farores wind og Nayrus love, og alle de vanlige gjenstandene. Det er kun de to plassene nederst til høyre på Select item-skjermen som kan være ledige. Du trenger også giant wallet, så du kan bære 500 rupees. Med alt equipment menes alle sverdene (inkludert Biggoron sword. Giant knife teller ikke), alle skjoldene, alle settene med klær og alle støvlene. Du trenger biggest quiver så du kan bære 50 piler, biggest seed bag så du kan bære 50 dekufrø, biggest bomb bag så du kan bære 40 bomber, golden gautlets (får du i storyen), og golden scale, så du kan dykke dypt under vann. Ellers er det en sidequest med happy mask shop, der du må selge fire masker. Den må du gjøre. De andre sidequestene er inkludert i å få 20 hjerter og alle items/equipment. Så mye mer tror jeg ikke det er, det er ikke så veldig vanskelg å klare dette. Jeg har klart det mange ganger. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Flott tråd. Skal starte spillet på nytt nå (Master Quest eller ikke? Husker jeg slet litt sist jeg spilte MQ ) så skal ha denne tråden friskt i minnet. Har vel vært nærmere 100% før selv (dette var et år etter release kanskje) Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hehe, jeg venter heller på OoT3D. Gleder meg faktisk veldig nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har fått 100% selv noen ganger. Er ikke så veldig vanskelig, men det tar tid. Skal prøve på 100% når jeg setter i gang med OoT på 3DS, men siden det nå er noen år siden sist jeg spilte det har jeg glemt en god del, så regner med det vil ta enda lenger tid nå. Men det er jo bare kos å finne ut ting på nytt Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Herregud no fikk eg lyst til å spele OoT, det er ikkje meir som skal til Huskar eg brukte ein god del tid på å finne tak i dei pokkers gold skultula'ane, men fann dei til slutt! Henrik oppsummerer vel det som skal til ja, kan ikkje komme på noko meir i alle fall. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har aldri giddet å finne alle Gold Skulltullaene før, men jeg har fått alt det andre (inkludert oppgraderingene på hvor mye du kan ha av ting) to ganger. Men Gold Skulltullaene ble bare for kjedelig dessverre. Tror jeg fikk noen og sytti eller noe slikt før jeg ga opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Gleder meg sykt til OOT3D kommer(på fredag?), hadde vært kult med Majoras Mask også, og hvorfor ikke en versjon av Windwaker. Endret 14. juni 2011 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå