The Finger Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! Jeg sitter litt fast i smørja her.. Vi har fått i oppgave å skrive en tale i norsken, og jeg bestemt meg for å skrive en "Damenes Tale". Og som alle vet: "Alle gode ting er tre", og derfor har jeg valgt å trekke fram disse tre egenskapene hos kvinner. Og igjen, jeg trenger disse tre egenskapene i å vises i den moderne kvinnen, på en spiss måte, som også kan tas positiv. Hvis det er mulig. Hvis ikke, er jeg meget fornøyd med eksempler på dagens kvinner i forhold til de tre egenskape over her Takk! Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dominans: i noen forhold. dominans ved at dama leder forholdet- vi SKAL på kino, resturang, shopping. skal vi ikke kjøpe ny sofa eller noe sånt. manipulasjon kan vere at dama snurrer mannen rundt fingeren ved at mannen er dumsnill. altså at mannen er så snill at han bøyer seg for dama. da dominerer dama og. regelbryting: bryter de noen regler da? de skifter meining om ting i siste liten. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Takk for svar! Får se om jeg får flettet det inn i teksten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå