Cuneax Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Spartansk og effektiv spenningsfilm. Les mer Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tror jeg så nettopp hele filmen fra klippet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har sett den, veldig bra film. Og du over meg, du har ikke sett hele filmen fra klippet, du burde se den. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Husker at kinomaskinisten sovna da jeg så denne, så den stoppa. Hele kinoen var tom, men vi greide å finne han gjemt bak en sofa i maskinistrommet Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ble forklart at hele handlingen er i en kiste, det utløste min skepsis til å se filmen Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ble forklart at hele handlingen er i en kiste, det utløste min skepsis til å se filmen seen, ikke verdt å se IMO Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da jeg så overskriften lurte jeg på om noen hadde blitt grundig trollet. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Veldig bra film. Filmer som skjer på ett begrenset område hele filmen trenger ikke å være kjedelig. Phone Booth fikk det til, Clerks fikk det så absolutt til, og Buried scorer høyt! Endret 3. februar 2011 av Munty 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 The man from earth klarte det også, j*vla bra. Ikke si dere ikke vil se da andre sier den er dårlig. Alle har ikke samme smak. Jeg ble for lenge siden fortalt at "Chaos var tullefilm, men da jeg så den selv digget jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg