Gå til innhold

WD 80gb klikk. hvordan få ny?

Anbefalte innlegg

Min WD 80 gb er klikk. Jeg fikk feil melding i "data lifeguard". Finner den ikke med verken win2k eller xp. Jeg ser den i oppstarten som "IDE hard disk", eller noe sånt, men den er ikke på "Min datamaskin". Før, når den virket, hørte jeg skarpe klikkelyder fra harddisken når jeg enten flytta eller kopierte filer. I tillegg var den utrolig treig med alt, når jeg spilte mp3 filer hente det at det lagga (hakket).

Jeg har funnet ut at den er ødelagt :p ... Men jeg VIL ha de filene som var på! Jeg har tenkt å teste HDD regenerator, men jeg venter litt til med det (tør ikke fikle).

Så problemet er, hva skal jeg gjør? Jeg har utrolig lyst på en ny som virker, men jeg husker ikke hvem jeg kjøpte den hos (selvfølgelig har jeg mistet kvittering). Jeg TROR det var komplett, men er ikke 100% sikker. Skal jeg prøve meg på en spansk en og bare sende inn til dem, eller ikke? Sende til noen andre?

PS: Jeg skrev inn serial nummeret på sidene til westerndigital og der stod det at garantien fortsatt gjaldt.

På forhånd, TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...