Mysterio Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei. Flytt til riktig tråd om nødvendig. Forhåpentligvis kommer kabinett imorgen og ikke enda en Reserator. Hvis kabinettet kommer så har jeg alle delene for å bygge PCen. Hvordan er rekkefølgen? De delene jeg har fått har jeg sett gjennom og lest instruksjoner og fant noe pussig som jeg ble usikker på. Jeg har denne som hovedkort og denne som minne. Når jeg leser i instruksjonsboka til hovedkortet så er det en liste som viser hvilken type minne som passer til hovedkortet, jeg finner dessverre ikke den minne modellen som jeg har kjøpt. Kan de fortsatt passe? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ser ut som HK er oppgitt til å kun støtte 1066- og 1333-minne. Høres ut som bullshit i mine ører, men om så faktisk skal være tilfelle vil det likevel ikke by på effektive problemer. Minnet vil bare klokkes ned til det hovedkortet maks støtter. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tror det kan lønne seg å lese denne artikkelen først: Full retur av fadesehovedkort Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Hva vil dette si for meg egentlig? Er det en dårlig hovedkort? Lenke til kommentar
Norp Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hastighet på ram'en er ikke spesielt avgjørende hvor rask og bra pc du vil få i følge en test gjort av tomshardware. Før du setter hovedkortet inn i maskinen bør du 1) montere ram, 2) cpu og 3) cpu-kjøleren. Så setter du inn hovedkortet inn i kabinettet. Så ville jeg ha montert 4) skjermkortet. Etter dette ville jeg ha satt inn og koblet til 5) harddisk, 6) cdrom etc. Helt til slutt ville jeg ha montert strøm til de forskjellige enhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå