Henriette123 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei hei Jeg er ei jente på 22 år som snart skal fjerne en svulst i det ene brystet. Det er ikke snakk om kreft (de kan ikke bekrefte dette 100% før svulsten er snalysert, men celleprøvene er fine). Svulsten er forholdsvis stor (4 cm i diameter) og har gjort dette brystet endel større enn det andre. De fjerner også noe vev rundt selve svulsten og jeg er litt bekymret for hvordan det blir seende ut etter operasjonen. Jeg har aldri hatt lyst på silikonpupper eller vært spesielt opptatt av idealutseende e.l. Men jeg tenker jo på den store forskjellen jeg ser. Er det mulig å legge inn små silikoninnlegg slik at puppene blir like igjen? Brystet som skal opereres er ca. to cupstørrelser større enn det andre og vil antagelig bli nokså slapt etter kulen er tatt ut. Det andre brystet er godt synlig mindre (også med klær på). Noen med erfaringer? *Henriette* Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har du fått noe informasjon om hvor mye brystet med svulsten vil bli? Om det vil bli mindre og slappere, så er kanskje et brystløft (hvis jeg ikke bommer helt nå da?) er mulighet? Har i grunnen ikke noen erfaringer eller gode råd å komme med, men du sier at du aldri har hatt lyst på silikon, og da er det jo andre muligheter du kan se på før du eventuelt går for silikon. Uansett, lykke til! Håper du finner den løsningen som passer deg best Lenke til kommentar
Henriette123 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Har du fått noe informasjon om hvor mye brystet med svulsten vil bli? Om det vil bli mindre og slappere, så er kanskje et brystløft (hvis jeg ikke bommer helt nå da?) er mulighet? Har i grunnen ikke noen erfaringer eller gode råd å komme med, men du sier at du aldri har hatt lyst på silikon, og da er det jo andre muligheter du kan se på før du eventuelt går for silikon. Uansett, lykke til! Håper du finner den løsningen som passer deg best Takk for svar =) Skal inn til kirurg nå snart og kommer til å stille samme spørsmål der. Ang silikon - det jeg mente er at jeg aldri har vært typen som ønsker meg store silikonpupper (for de som måtte tro det ). Vet lite om hvilke metoder som kan fungere hvis brystene blir seende veldig forskjellige ut etter operasjonen, kanskje er silikon eller andre typer innlegg det som skal til. Men da kun for å komme tilbake til normalen. *Henriette* Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Et litt kjedelig svar, men når du faktisk skal til en lege som behandler det området du er bekymret for, så vil jeg tro at du vil få bedre svar på dine spørsmål der enn hva de aller fleste på dette forumet kan bidra med. Eller så bør de kunne referere deg til noen som er kyndige. Sikkert lurt å skrive ned spørsmålene på en lapp som du kan ta med deg, så du ikke trenger å bekymre deg for å huske på det når du har andre ting du skal igjennom først. Endret 4. februar 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå