NeEeO Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, Pcen til en venn slår seg av flere ganger før den funker onkelig. Det er en acer, hva Kan problemet være? Lenke til kommentar
Boof Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hei, Pcen til en venn slår seg av flere ganger før den funker onkelig. Det er en acer, hva Kan problemet være? varme. Mest sannsynlighvis starter ikke vifta på CPU eller grafikk-brikken, og den overoppheter kjapt og maskien slår seg av automatisk. Når du slår på maskinen, så skal vifta "svirre" høylydt med en gang, for så så bli stillegående. Kan være at du har slitt med varme komponenter i maskinen over tid, og at disse nå begynner å svikte. HVis du får bluescreen screendump så sjekk om det står hva som fører til at den stopper. Kan også være konflikt mellom drivere, men jeg tror du sliter med varme, og muligens problem med minnet. Jeg mener å huske at ACER er ett av merkene som er mest kjent for å ha problem med kjøling, og da får problemer av typen du beskriver. Er bare å ringe service å få maskinen fikset. Boof Endret 3. februar 2011 av Boof Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Off-topic, skal ikke være noe språkpoliti, men kan lære deg at ordet "onkelig" skrives ordentlig. Bare til opplysning. 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 -du vet når jeg tar bort den lader greia? da slår den seg av og når jeg tar den på igjen så slår den seg av noen ganger så slår den seg av helt random og når jeg skal slå den på så slår den seg på cirka 2 - 3 ganger før jeg kan bruke den igjen det er problemet -------------------- - Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Off-topic, skal ikke være noe språkpoliti, men kan lære deg at ordet "onkelig" skrives ordentlig. Bare til opplysning. Tror du misforstår, han mener ikke "ordentlig" her, men onkel-aktig, altså pålitelig, stødig, ryddig, osv. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 "-du vet når jeg tar bort den lader greia?" Hvilken ladergreie? Er det dårlig kontakt og intet batteri? Prøv å vær litt mer presis... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 lader pluggen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå