Cuneax Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ny kombospiller fra Toshiba spiller av og tar opp Blu-ray, DVD og VHS. Les mer Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 tror dette blir det nye nye:) så generasjonen etter denne igjen har kun vhs:) så kommer enda en maskin som klarer å kopiere blueray og dvd over på vhs:) bare det at denne faktisk støtter vhs viser en seriøs aktør i markedet som virkelig satser på kjerneområdet til avanserte brukere:) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror det er mange som vil kopiere sine gamle VHS-filmer over på DVD på en enklest mulig måte (uten kabler, programvare og komplisert framgangsmåte). Så kan de med god samvittiget kvitte seg med VHS-spilleren som har stått og støvet de siste årene, eller streiket, uten å miste muligehten for å se opptakene fra da barna var små. Ja, det finnes folk som overfører til DVD for en billig penge og rimeligere men kompliserte metoder, men jeg er ganske sikker på at noen vil kjøpe disse boksene og gjøre jobben selv også. Men det spørs om det går an å kopiere mellom de digitale formatene (Bluray->Bluray osv) på filmer med kopisperrer. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Synes den så snasen ut jeg... Med to tunere og intern disk så må jeg si at den frister som en alt i ett løsning for tven for oss som må nøye oss med rikstvmottak. Men den funker sikkert ikke imot norsk tv uansett. Kanskje den kommer som Norsk versjon også etterhvert. VHS delen er med en kuriositet for meg... Men kona har et par favoritter som bare fins på VHS. Litt stiv pris men den har jo absolutt alt folk flest noensinne kommer til å trenge. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) tja.. nå er det spesielt mange av de eldre VHS kassettene (tenker 1980-tallet, tidlig 1990-tallet) som jeg har hatt problemer med å spille av i de siste VHS spillerne som ble laget og solgt. De samme kasettene spiller av uten problemer i eldre VHS spillere. Har vel noe med at komponentene i de nyeste VHS spillerne er såpass skrøplige (les billige å produsere) og kansje ikke er laget for å lese eldre slitte VHS kasetter. hw.no burde kjøre en test med eldre VHS kassetter (de bør vel få tak i noen ellers kan de ta kontakt med meg om de mangler) om de får inn denne i en Europeisk utgave en gang. Endret 3. februar 2011 av saivert Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 En sånn en kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stilig. Jeg tror jeg skal stå over denne, men det ga med en idé. Konvertere gamle VHS-er til Blu-Ray. Burde vel få plass til mange timer med "backups" på én BR-plate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg