Trafalgar Law Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg trenger litt hjelp til å finne fullversjonen LBA2 (LBA2 = Little Big Adventure 2) så jeg lurte på om noen visste en side jeg kunne laste spillet på? eller en FTP? (ps. jeg hadde spillet men lånte det til en kamerat som klarte å miste d ) Jeg er Takknemelig for alle svar Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg kan ha mulighet til å selge deg en kopi hvis du sier hvor jeg kan laste ned en varsjon av LBA1! Til alle moderatorer og wannabe-moderatorer så er LBA-spillene abandonware... Mvh. Erik Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Tror kanskje ikke LBA2 er abandonware, hvis det ikke er det kan jeg sende det. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 J_Irenicus:Har du msn?? Isåfall add meg på [email protected] 8) Ebso86: Jeg har LBA1 til PC på CD(original) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 tror jeg har lba1 eller 2 på cd her ett sted Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har lba1og2 original versjon, men cd brenneren er ødelagt Det er to av de beste spillene som er laget synes jeg foresten Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Må si meg enig med deg der Taggi Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har noen mulighet til å lage en .ISO fil på LBA1? jeg har tilgang på serverplass.... Har bare spilt 2-ern og må si det spillet er ett av de beste, EVER! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hva er egentlgi LBA 1&2??Bare lurer Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Little big adventure tenker jeg. Geniale spill Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Med mindre noen kan gi meg overbevisende garanti for at LBA2 er abandonware kommer jeg til å bli sint Jeg vet at LBA1 er det, men tar jeg ikke helt feil er LBA2 sluppet rundt 1997, og er vel litt for nytt for abandonware-status..? Uansett, vis meg hvor det står at LBA2 er abandonware så skal jeg godta det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 www.the-underdogs.org er vel den mest seriøse siden på nettet når det kommer til abandonware, og på denne siden, linker de til en webshop hvor du kan kjøpe spillet. abandonware = spill som ikke selges lengre. lba = ikke abandonware per definisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå