aip Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg vil gjerne laste ned runkeeper, men når jeg leter inne på "market" på telefonen min finner den ikke RunKeeper. Den finner det heller ikke når jeg søker på "fitness" eller "keeper". You know why? PS: Har Android-tlf. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ooooookei... Det er et QT-ikon som bringer deg rett til Runkeeper Pro dersom man har Barcode Scanner etc... men søker du på Android Market på telefonen så finner du jo Runkeeper? Endret 3. februar 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
aip Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) hAHA, regnet med det var noe slikt, men har ikke noe barcode scanner da. Nei jeg gjør ihvertfall ikke det. Ikke på min tlf. Det jeg synes var rart. Har SE Xperia X10 Mini Pro. "Det var ingen treff i Android-markedet for søket "RunKeeper" Forslag: - sørg for al alle ordene er stavet rett - Prøv andre nøkkelord - Prøv mer generelle nøkkelord" Endret 3. februar 2011 av aip Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 http://support.runkeeper.com/discussions/problems/1038-cant-find-runkeeper-free-on-android-market Lenke til kommentar
aip Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Takk! Agreed, that sucks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå