Gå til innhold

IKT-konsulent, Selvstendig næringsdrivende

Anbefalte innlegg

Har jobbet med Service og Support i 10 år nå. Alt fra 1-3 linje.

Jeg går å funderer på om jeg skal starte opp igjen mitt eget selskap jeg hadde en gang jeg slutta i en annen jobb.

Bare lurer på om noen her kan gi inputt på om de tror det er marked for selvstendig næringsdrivende for å skaffe seg oppdrag hvor de leier seg ut for å f.eks drive med IT-support, prosjekter, build av workstations, opprydding av lagre og nettverk, dokumentasjon av rutiner og slikt....

Tror dere bedrifter vil leie inn folk til dette som er Selvstendig næringsdrivende?

Det jeg frykter om jeg slutter her jeg jobber nå er at jeg ikke skal ha sikker inntekt.

Men jeg har mye erfaring fra mine 10 år i jobb, men er ganske dritt lei av byråkrati fra "store" service avtale firmaer.

Jeg kunne tenkt meg å jobbe slik at bedrifter kan ringe meg når de sliter med å få tatt unna f.eks backlogg av køer, og da kunne leid meg inn for en kortere eller lengre periode hvor de får effektivt, fokusert, dediktert arbeid utført.

Tror dere det finnes marked for bedrifter som er villige til å betale for kvalitet av tjenestene?...

Any inputs?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...