Gå til innhold

Er delta 80mm oppskrytt?

guttorm

Anbefalte innlegg

Heisann fikk en 80mm delta og den high end kjøleren til swiftech fra microplex i dag.Nå får jeg ikke testa kjøleevnen enda,men jeg plugga vifta til et av78x hk,bare sånn for å sjekke dei 52 db som vifta sviver på(de skal jo være berømte for høyt lydnivå)Og jeg må si at jeg var nesten litt skuffa,den laget jo nesten ikke lyd i det hele tatt,kan den ha fått forlite volt?jeg skal sjekke rpm etterpå.Klart det blir litt mer lyd når den skal stange mot kjøleblokka,men alikevell,er jeg døv,eller er det andre som har samme erfaringen?....dette skulle liksom være killerkjøleren når jeg skal presse den siste livsginisten av 2500+ min

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei jeg må vist lage meg en x-over,og så til psu,hk greide ikke drive vifte,vist vifta er i orden da,den ville ikke svive via viftekontrolleren heller,men det tror jeg er pga at de 3 pins kontaktene bare har to ledninger,og den deltaen er nok avhengig av alle 3

Lenke til kommentar
... jeg plugga vifta til et av78x..........dette skulle liksom være killerkjøleren når jeg skal presse den siste livsginisten av 2500+ min

Flaks at det ikke ble killerkjøleren som pressa livsnisten ut av hovedkortet ditt... :lol:

Kjører nå på 123*11*2,06 volt,som gir den nette sum av ca 2440 MHz,den som ler sist.... :lol::lol::lol:

PS nå virker vifta fint,det høres,grunnen var faktisk at ledningene som går inn i den 3 pins kontakten,ikke er kobla i samme rekkefølge som det er på standar 3 pins kontakter,rart egentlig........dermed kolliderte koblingene,når du sier det kunne dette faktisk tatt gnisten ut av hk..... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...