Gå til innhold

Diablo 2 Patch 1.13 Diskusjon om/rundt Diablo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte å nevne at du selfølgelig bytter til 6ist sverd og 4ist skjold når du dreper bossen, ikke når du holder på å drepe bossen. ;)

Da får man bonusen uten å ødelgge tiden du bruker for å drepe bossen.

Romis, kunne du logget inn å lvlet alle brukerene mine til over lvl 10? Thanks. (har ikke mulighet selv )

Hvorfor? Har ikke mulighet før 22:00 i dag uansett.

Lenke til kommentar

Snakket om Enigma på grunn av 25% Mf, linket til CoH som anbefalt på forrige side på min sorc mf build. Ser poenget ditt, men ville bare vise deg hva man kunne oppnå. :)

Ahh. Jo da gir det litt mer mening. Tror nok jeg til og med ville valgt Vipermagi over Enigma. :p

Glemte å nevne at du selfølgelig bytter til 6ist sverd og 4ist skjold når du dreper bossen, ikke når du holder på å drepe bossen. ;)

Da gir det noe mer mening, men i dette tilfellet er man jo da i grunn en ekstremt dedikert mfer, og ikke bare ute etter en effektic character for å finne equipment til dine andre characters. :)

Skal ikke nekte for at det da er en bedre måte å gjøre det på, siden du har høyre mf når bossen dør. Og mer mf er bedre, men du får mindre og mindre igjen jo mer mf du har.

Men siden vi er så godt igang med å diskutere, så må du offre cta switch ved a bruke det oppsettet. =P ^_^

Lenke til kommentar

Noe som er totalt oppskrytt for MF chars, da dette kun gir +1 skill og liv og mana. Liv + mana er totalt ugyldig i MF runs, fordi du ikke har noe problem å drepe bosser uansett, og +1 skill vil ikke gi en utrolig stor boost.

Lenke til kommentar

Liv lar deg overleve lettere på vei til bossen, og med en lightning sorc kan 1 skill gi 2k mer skade. Men med lightning sorc så dreper man som regel så fort at man ikke merker det.

Men ekstra helse og mana har vært life saver for meg flere ganger på mf runs, der jeg akkurat kommer unna med 100 hp eller slikt, og uten bo da ville jeg vært dau. Å tape et run en gang iblant er værre enn de 280% ekstra mfen du får imo. :p

Lenke til kommentar

Da får man bonusen uten å ødelgge tiden du bruker for å drepe bossen.

Romis, kunne du logget inn å lvlet alle brukerene mine til over lvl 10? Thanks. (har ikke mulighet selv )

Hvorfor? Har ikke mulighet før 22:00 i dag uansett.

Så jeg slipper å logge på hver 10ende dag. Ganske travelt om dagen.

Lenke til kommentar

Liv lar deg overleve lettere på vei til bossen, og med en lightning sorc kan 1 skill gi 2k mer skade. Men med lightning sorc så dreper man som regel så fort at man ikke merker det.

Men ekstra helse og mana har vært life saver for meg flere ganger på mf runs, der jeg akkurat kommer unna med 100 hp eller slikt, og uten bo da ville jeg vært dau. Å tape et run en gang iblant er værre enn de 280% ekstra mfen du får imo. :p

Da er du 1) For lavt level 2) For dårlig gearet.

@Skippy, det forsvinner ikke når du levler til lvl 10. Det forsvinner etter du har spilt på den karakteren i minst 2 timer. Bare stå afk med alle charsa dine i 2 timer hver så blir de perma.

Lenke til kommentar

Da er du 1) For lavt level 2) For dårlig gearet.

Da har vist ikke du vært uheldig å teleportert inn i 2 grupper med unique champion packs, extra fast, extra strong, fana+might, cold og fire enchanted med mana burn. Tro meg da vil du være glad for de ekstra HPene. Og det er tider som det at 105% FCR og 86% FHR redder livet ditt. Selv med det beste av det beste innen items vil slike grupper gi deg problemer hvis du ender opp midt inni de. Å bli FHR/block locka av de er ikke et pent syn. >.>

Eller extra fast, extra strong, lightning enchanted conviction gruppe souls. Heller ikke et pent syn, da de aller fleste som blir truffet av dette er slaktet på stedet.

Har selv blitt drept av disse på sorcen min, med de statsa jeg skrev om tidligere. Vil ikke en gang tenke på hvordan det går med en som ikke har max block og %damage reduction. Og souls var enda værre, da jeg ikke hadde fått stacket opp nok resist for å kontre conviction.

Har nok spilt nok D2 til å vite ganske mye om spillet, da jeg hadde perioder på flere uker der jeg sank 6-7 timer om dagen inn i spillet, deler av det gikk med til å perfeksjonere lvling, der rushe er en stor del av det. Og da er det ikke bare snakk om fra boss til boss, men også området til området. Utrulig hva slags kombinasjoner av monstre man kan møte på.

Lenke til kommentar

Selfølgelig, men tar heller ekstra MF enn å satse på at det skjer.

En annen ting som er viktig å vite er at man kan bytte til cta, BO'e, så bytte til Ist våpenene, og fortsatt være BO'et.

So your argument is again invalid. :D

Lenke til kommentar

Den er det hvis du vil kaste bort tid med å bytte våpen og flytte fra character til stash. Med den tiden du bruker på det så taper man fort et run per 20 runs (hvis du kun farmer en boss).

Du tar mf over sikkerhet, jeg tar sikkerhet over mf. I mine øyne så er tiden tapt hvis man dør og må hente liket (hvis du velger å gjøre det) større en bonusen for ekstra mf.

Så argumentet står fortsatt, men det kommer ann på smak og behag. De fleste dedikerte/effektive mfere jeg har møtt satser på masse killing power og når ca 200-250 mf, og har en character som er trygg og de vet kan løpe de plassene de farmer mer eller mindre uten risiko. Jo mer du dreper, jo mere dropper. Jo raskere du dreper, desto flere items får du per time, og dermed flere muligheter for unique items. Speed>mf.

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt dette spillet gitt.. Har noen tusen timer med det i mine yngre dager..

Husker da Silks og iceblink var "teh shit"

Finner ikke igjen skivene, så jeg laster ned fra blizz nå.

Er minst et par år siden sist, så jeg regner med at alle chars er gone..

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt dette spillet gitt.. Har noen tusen timer med det i mine yngre dager..

Husker da Silks og iceblink var "teh shit"

Finner ikke igjen skivene, så jeg laster ned fra blizz nå.

Er minst et par år siden sist, så jeg regner med at alle chars er gone..

Alle karakterer som ikke er spilt på i over 90 dager slettes, det samme går for accounten.

Lenke til kommentar

Ah, så bra. :) I hvilken patch var det? Regner med at characters som ble laget før den patchen ikke kan bli ressurected?

Husker ikke akkurat nå. Er ikke en gang sikker på et det var en patch, siden lagring av characters blir styrt på server siden. Husker bare at det ble snakket om for en stund tilbake.

Characters som hadde gått ut på dato for å si det sånn før endringen ble gjort er slettet. Men det har nok ikke noe å si om de ble opprettet før eller etter, så lenge de var aktive etter endringen.

Lenke til kommentar

Ble fristet til å ta opp diablo2 igjen og prøve litt. :p

Noen som har genrelle tips for å starte med 100% blanke ark? Hvilken char bør jeg satse på først osv?

Husker at jeg spilte en hammerdin i rundt level 87 elns for en del år siden. Men da hadde jeg så flaks at jeg fikk mange items av en kar jeg ble kjent med. Så jeg vet egentlig ikke hvordan man bør starte for å bygge seg opp fra scratch og nå har sikkert mye endra seg i tillegg... :p

Lenke til kommentar

Man kan aldri gå feil med en mf sorc, selv om det kan være litt vrient å komme seg igang med overgangen fra nightmare til hell.

Fishymancer (necromancer som bruker corpse explosion og skeletons) er vel den minst item avhengige builden, og kan med nok tålmodighet solo hele spillet uten items. Noen syntes den har litt kjedelig gameplay da, men det kommer ann på smak å behag. Syntes selv det kan være utrolig artig å se en kjedereaksjon etter de første 1-3 likene, deretter så dør ALT på skjerman. Og da mener jeg alt! Er man heldig, så kan du bare fortsette på eksisterende lik hvis neste gruppe er nærme nok, og da finnes det veldig få builds som dreper like raskt. Men selfølgelig tar det litt lenger tid for en fishy å komme igang på starten av en fight kontra sorc.

Når det er sagt så er fishymancer bedre på å drepe masse monstre i et område for å mfe, mens sorc kan gjøre både area og bosser, men krever litt mer forsiktig spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...