tek73 Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg har kjøpt en harddiskramme. Idekabelen jeg har har masse hull men et av hullene er fylt igjen. Likeledes "mangler det" en pin på harddisken. Problemet er bare at alle pinnene er på harddiskrammen. Hvordan skal jeg da få puttet ide-kabelen på pinene til hardiskrammen. Må jeg kansje kjøpe en ny kabel? Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Kan jo tenkes at rammen ikke støtter ATA-66/100. Er den gammel ? Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg forsto ikke svaret. er det forskjelige antall pinner på kabelen alt etter hvilken ata det er?? forøvrig støtter hoved kortet mitt ata 100 Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Ja, ATA66/100/133 mangler en pin. Lenke til kommentar
Bangla Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Du kan klippe av denne ene pinnen på hardiskramma(har gjordt dette selv) eller du kan kjøpe ny ramme på Claes Ohlson som støtter ata 100 til 198,- Pål Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå