SmurfKid Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Halla SmurfKid her. Jeg lurte på om noen visste om noen langvarig doping type sånt som Cera. Og jeg når jeg søker på langvarig doping kommer det bare opp effekten av doping. Men vet noen om noen doping typer som gir en langvarig rus/ute og kjører. MVH SmurfKid Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er det doping som i narkotikarus eller som i prestasjonsfremmende midler du er på jakt etter? Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Er det doping som i narkotikarus eller som i prestasjonsfremmende midler du er på jakt etter? Det som er langvarig rus. typer av det Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dette går vel kanskje litt i mot forum-reglene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Langvarig bruk ender i hovedsak til avhengighet og en spiral mot å bli skadet. Selv om enkelte rusmidler ikke er så skadelig som media sier, så er det fortsatt skadelig. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Men er ikke Cera som du bruker som eksempel prestasjonsfremmende? Gir det noen rus (mulig jeg har misforstått)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå