abene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Asus lanserer ekstern harddisk med Lamborghini-design. Les mer Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Stor kapasitet og veldig praktisk design. Eller ikke. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Stor kapasitet og veldig praktisk design. Eller ikke. Litt i overkant klumpete design, men 750 GB er faktisk den største kapasiteten man får på 2,5" harddisker med vanlig 9,5mm høyde. Skal man opp på 3,5" blir det straks større, tyngre og man må drasse med seg en ekstra batterieliminator og ha en stikkontakt tilgjengelig for bruk. Endret 3. februar 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En harddisk som ligner på en bil. Stil og stil... Lenke til kommentar
BAT Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Du får faktisk helt oppe i 1 TB nå på 2,5" eksterne. F.eksWD My Passport Edit: Glemte 2 ord Endret 3. februar 2011 av BAT Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jaja, upraktisk og unødvendig stor form. Jeg får klare meg med min litt mindre grisekule harddisk, som bare er en firkant noe større enn en intern 2.5-disk. AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 <..>, men 750 GB er faktisk den største kapasiteten man får på 2,5" harddisker med vanlig 9,5mm høyde. Du får faktisk helt oppe i 1 TB nå på 2,5" eksterne. Jepp, men de inneholder ikke vanlige 9,5mm tykke disker, men de mer uvanlige 12,5mm som ikke får plass i hvilket som helst 2,5"-kabinett. Skjønt denne Lamborghinien er jo så stor at det burde vært plass. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Både WD og Asus disken er 18mm høy så de tar like mye plass utvendig. Er klar over at 1TB foreløpig måler 12,5mm internt men det gjør ikke den ikke voldsomt mye større enn med 9,5mm utgaven. Den blir totalt 15mm Edit: La til link Endret 3. februar 2011 av BAT Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg likte denne. Noe lunde variasjon i designet er mer enn velkommen. Endret 3. februar 2011 av GCardinal Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 wow, stilig!!! kan man henge den på veggen? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Skulle hatt ytelse litt mer i stil med design da. Tilkobling for USB3 og eSATA og et par GB cache med batteribackup/rask SSD, + den 750GB disken som er i nå. Lenke til kommentar
nst Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 De fleste sportsbiler er utrolig fete(trenger ikke å være autofil for å mene noe om det), men det der ser ikke ut. Skjønner ikke at de får lov til å lansere noe som er så stygt. Musematten fra Ferrari er noe annet. Håndlaget, karbonfiber, skinn etc. Det er noe lekkert og til å sikle over. Dumme er at den bare koster ca 3000kr. Mao, skal noen først lage noe som skal reflektere selskapet og bilene, så får de legge sjel inn i det. Det burde være poenget. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 For min del kan eksterne diskar gjerne være så små og anonyme som mogeleg, er ikkje akkurat noko pyntegjenstand. Svart og firkantet er det greiaste. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 kan matche den sorte "nye" xboxen ganske bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå