TeJe78 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Help.. Jeg bruker Firefox og når jeg handler fra Komplett.no så forsvinner varen fra handlekurven når jeg klikker videre til kassen... Dette skjer uansett om jeg er pålogget der. Med Explorer så får jeg handlet uten problemer men jeg vil bare bruke Firefox. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sjekk innstillingene dine for cookies. Options > Privacy > Accept cookies from... Lenke til kommentar
TeJe78 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Hmm... Prøvde å blokkere infokapsler fra Komplett og resulterte i at da jeg trykte på "kjøp" knappen så kom jeg direkte til en handlekurven, og den var selvfølgelig tom da også... Lurer fælt nå Har ikke problemer ellers med Firefox da det har gått som en drøm, til nå... Men med den erfaring jeg har så langt så foretrekker jeg heller Firefox enn Explorer, men har vel ingen valg om jeg skal handle fra Komplett de neste ukene, om jeg da ikke har fått rettet opp i systemet her Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har samme problem jeg også. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har du aktivert java script? Options > content > enable java script Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå