Zondra Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei alle sammen Jeg skal som en del av utdannelsen min lage en eller flere applikasjoner til iOS. Det jeg trenger av dere er idéer eller inspirasjon til applikasjoner som ikke finnes fra før av eller som det bare er dårlige av fra før av. Jeg har også tenkt å lage samme applikasjon til Android også for å maksimere salg og så jeg har det på min egen mobil Dette kan være alt innenfor spill, business, entertainment.. etc Noen med gode idéer? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Spill: Angry Mother-in-laws De virkelig gode idéene holder jeg for meg selv Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det mangler skikkelig gode spill til android. Helst RPG. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Tekstbasert RPG eller grafisk sterke RPG? Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har også tenkt på business-relaterte app's, for å styre en annen device med den du har, for å holde en presentasjon. Men tenkte at dette ikke fungerer på iOS, så jeg trenger flere idéer Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det fungerer flott på iOs, men ville ikke laget det fordi det allerede eksisterer ett tonn med slike applikasjoner... Om ikke du finner en som enda ikke er laget da. Ville heller gått for en html5 basert app kanskje? Som fungerer på både iOs og Android? Å lage ett RPG tror jeg kaaanskje blir å ta seg litt vann over hodet...hehe Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Hehe Har tenkt å lage en app som går på begge os, så det er litt viktig. Trodde ikke det fins slike apps.. Altså connecte en iPhone til en iPad for å vise en fremvisning(eksempel). Og over til android hadde også være en kul løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå