Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mandelsteiner

Narsissisten

Anbefalte innlegg

Hosta nettopp opp 2 små mandelsteiner på 1-3 mm hver og lurte på om jeg burde dra til lege? Har slitt med problemer med halsen hele livet mitt og har fått konklusjonen med at jeg har "trange" luftveier, som jeg merker når jeg jogger i og med at jeg higer etter pusten raskt, selv om jeg trener aktivt. Jeg har også blitt sendt på legevakt og sykehus etter et bein i halsen og lurte på om dette er grunnen til at det kan ha satt seg fast?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe man kan gjøre med dine "mandelsteiner". Eneste alternativ er å fjerne mandlene. Indikasjon for fjerning av disse har forandret seg over årene. Før var det nok med x antall infeksjoner, dette er nå strengere. Det er din fastlege som er første adresse iht ditt problem.

Lenke til kommentar

Men det kan være jævli irriterendes :S

Sliter du med det? Jeg leste om folk som har det hele tiden. Det er måter å "få det vekk" på.

Jeg har bare hatt det to ganger hittil i mitt liv, dog. Men lurte på om det kunne være en grunn til de trange luftveiene mine, siden jeg leste at det kan danne seg i halsen og gi deg en følelse av kveling eller trang hals.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...