qeamer Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hei, maskinen min fryser kun i Battlefield 2 men kan hende andre også som jeg ikke har installert enda. Går som regel 10-15 min til hver gang til jeg må ta en omstart. Dette skjedde aldri i XP, hører bare ett konstant skurr å ser alt bare henger. Kan det være noe med ACPI? Har et P5KC hk, å lurer på om det ligger noe der eller lyddriver. Har defragmentert disker, ingen spywares, fjerna hviletid på nettverksadapter, oppdatert drivere, kjørt som admin i kompabilitetsmodus for vista sp2, Ccleaner. Har et nytt Asus GTX 570, 10% overclocked versjon. Men tror ikke en 500w psu har noe å si der når jeg spiller andre ting fint? Edit: Er litt kritisk når jeg spiller i en cup, og neste kamp er i dag. Endret 3. februar 2011 av qeamer Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Prøvd XP modusen i win7 ? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Prøvde nå, men spillet vil ikke starte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå