Gå til innhold

Ny operatør/abonnement

vun

Anbefalte innlegg

Hei

Kommer til å kjøpe ny smartphone i løpet av en måned og to nå, og er usikker på hva jeg må gjøre ang. abonnement. For øyeblikket har jeg Telenor djuice kontant og bruker ca. 150 kr måneden på 2-300 sms, minimalt med ringing osv.

Jeg antar at datatrafikk vil øke med en slik telefon, og vil anta at da vil det svare seg med nytt abonnement.

Har ingen erfaring med andre enn Telenor, som kan tilby All in 1 og SurfPrat som virker aktuelle, foruten explore, men det kommer kun ved kjøp av iPhone, hvilket jeg ikke er interessert i.

Er det andre jeg bør vurdere, f.eks. NetCom eller OneCall, eller er det ingen som har nevneverdig bedre tilbud?

Nå synes jeg også at det meste som høres litt for godt ut til å være sant ofte er det, derfor har jeg vært veldig skeptisk til de mest fantastiske tilbudene siden det ofte er en liten hake som kan komme til å koste en del, så lurer på om det er noen slike jeg bør være på vakt for.

Edit:

Redigert ut unødvendig informasjon og skrevet om gjenværende

Endret av vun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare et kort svar.

bruker htc hd med chess sjakk matt. helt superfornøyd med telefonen, og den er verd pengene. og chess sitt sjakk matt koster 200 kroner i mnd og du får inkld sms ringetid og data. se www.chess.no gode priser på tlf og rentefri nedbetaling har dem også. inkls fri frakt.

Lenke til kommentar

Takker for svar, men er fremdeles litt usikker på om HD er verdt det i forhold til vanlig Desire, eller er DHD så mye bedre?

Har også hørt litt om HTC Thunderbolt og Pyramid, men har ikke helt klart å plassere disse, bortsett fra at Pyramid får to kjerner. Er dette telefoner som ikke er lett tilgjenelige i Norge?

Beklager hvis jeg ikke følger helt med, har aldri hatt behov for å sette meg inn i dette før nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann du.

Jeg har Talkmore Alt-i-ett, koster 199 kr i måneden. Og har selv HTC Desire.

Etter å hatt mobilregninger på 700 - 800 kr valgte jeg å bytte fra Telenor til Talkmore og siden da har regningen vært mellom 200 og 250 kroner.

Jeg vil anbefale Alt-i-ett, mye inkludert i prisen, og selv har jeg inntil mandag brukt mobilen som modem for pcen slik at jeg kunne vært på nettet. og jeg har fortsatt ikke brukt opp disse inkluderte datamengder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...