Gå til innhold

www.pcmax.no/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg bestilte en RAM-brikke fra pcmax.no for 2 måneder siden. Når jeg fikk brikken viste det seg t den var ødelagt. Jeg sendte den tilbake med reklamasjon. Fikk ingen svar!:evil: Sende så reklamasjonen over 2 andre mailkontoer. Fikk heller ingen svar. På Søndag lagde jeg meg en ny mailkonto med falsk navn og spurte om et helt urelevant spm om CPU. Da svarte de. Jeg konfronterte dem og nå sender de en ny RAM-brikke.

Jeg vil si at burde holde deg LANGT UNNA dem.

:-?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finner ikke telefonnr til dem. [email protected] fungerer ikke. Får denne feilmeldingen:

Your message did not reach some or all of the intended recipients.

Subject: bestilling.

Sent: 17.07.2003 10:23

The following recipient(s) could not be reached:

'[email protected]' on 17.07.2003 10:23

553 <[email protected]>... We do not relay from 80.202.203.107

Hva i allverden skal man gjøre for å avbestille derfra???

DrErling

Lenke til kommentar

Prøv noe av dette:

Organisasjonsnummer: 976 948 440

Navn/Firma: PCMAX AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Sofiesgate 66 A

0168 OSLO

Kommune: OSLO

Postadresse: Postboks 5149 Majorstua

0302 OSLO

E-postadresse: [email protected]

Internettadresse: -

Telefon: 22 69 75 05

Mobil: -

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret: 30.11.1996

Stiftelsesdato: 27.11.1996

Kontaktperson(er): Gunnar Ådne Midtsund

Næringskode®: 52485 Butikkh. med data-/kontormaskiner og telekommunikasjonsutstyr

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret

Lykke til!

Lenke til kommentar

pcmax.no kan BRENNE!

prøvte og ringe idag og fikk IKKE svar. "Telefonen står desverre uten forbindelse"

Sendte mail for over en uke siden ang leveringstid på egroup 732. denne har jeg IKKE fått svar på. Sendte nettop en til idag, får jeg ikke svar på den imorgen avbestiller jeg min elitegroup 732 pc.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har prøvd å kontakte dem på de måter jeg gidder. Jeg driter nå i bestillingen jeg la inn, og bestiller en annen plass. Makan!!!

Hvis de sliter så kunne de hvertfall skrevet noe på hjemmesiden. Han som driver butikken kan ikke være seriøs hvis han ikke holder kundene sine informert om hva som skjer.

navnet hans står jo i en post over, og det burde være i hans egen interesse å ikke sværte sitt eget navn for fremtiden.

DrErling

Lenke til kommentar
di svarte meg etter bare 2timer....da sa dem at dem hadde sendt pakken.

trur di bare svare på mail di vil svare på  :shrug:

Og du fikk ikke noen bekreftelsesmail på at pakken var sendt? Trodde det var standard, jeg. Har aldri handlet på PCMAX før, og får ei heller lyst til det når jeg leser dette.

Lenke til kommentar

Og du fikk ikke noen bekreftelsesmail på at pakken var sendt? Trodde det var standard, jeg. Har aldri handlet på PCMAX før, og får ei heller lyst til det når jeg leser dette.

Nei, ingen ordrebekreftelse :( fikk ikke pakken i dag....så tviler nesten litt på at den var sendt får di fikk den mailen. Di har hadt over 1mnd. og sende pakken på :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg hadde bestilt ARA9800PR AGP ATI Radeon 9800PRO128Sapphire Retail 1 3,590.00 hos pcmax.no og så fikk jeg AGP ATI Radeon 9800PRO128 BBA Retail til 3490 , visser dem har aldri hatt sapphire korte, venta minst 1mnd på at dem skulle få korte inn på lager, og når det var 1 uke igjen til dem skulle få det, så jeg at komplett.no hadde sapphire korte på tilbud 3490kr retail!

Skulle ha avbestilt og bestilt hos komplett.no men jeg gidda ikke var bare 100kr å spare!

Aldri mere hos pcmax.no holde meg til komplett.no eller psdata.no , multicom.no dem jeg har best erfaring med, og dem levere nå det dem selger!

:grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...