Hveding Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! Forslag til filmer som er motiverende mot trening ? Likte Never back down. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Rocky. Alle sammen. 1 Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Run Lola Run fikk meg i gir hvertfall. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Karate Kid hvis du er ute etter å utvikle kung fu skillsa dine Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 The Hurricane Million Dollar Baby Raging bull Ali Fighting Fight Club The Condemed Death Warrior The Marine Blood and Bone Bloodsport Undisputed The Expendables Rambo Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 No Retreat No Surrender Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Rocky Rocky II Rocky III Rocky IV Rocky V Rocky VI Rambo: First Blood Rambo II Rambo III American Psycho Hurricane Ali Million Dollar Baby Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Black swan gir meg lyst til å trene, iallefall. Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Iallefall ballett! Mhm, hvertfall. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nja, ikke bare. De har flotte kropper, og jeg vet at de ikke bare trente ballet for å oppnå de resultatene. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 No Retreat No Surrender Favorittfilmen min, faktisk av kampsportfilmer, så klart. Ingen av kompisene mine hadde visst hørt om den, godt å se at jeg ikke er den eneste som har sett den Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ja, det kreves jo selvsagt mye mere enn bare ballett for å kunne prestere hva de gjør. 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Rocky Rocky II Rocky III Rocky IV Rocky V Rocky VI Rambo: First Blood Rambo II Rambo III American Psycho Hurricane Ali Million Dollar Baby Alle er nevnt i innlegget mitt to svar ovenfor... Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nope, ikke Rambo- og Rocky-filmene! Du nevnte en Rambo-film. Som da jeg tolker er den siste og fjerde fra 2008. Som hverken er inspirerende eller motiverende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bruker man Fight Club som motivering for å trene har man missforstått filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå