Gå til innhold

Forkortelse av tapstiden for førerkort

Smørkåre

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har samme problem. Jeg har mistet lappen for 9 mnd. for råkjøring 125 i 80 sone i skauen på hedmarken. Jeg har sendt brev til hedmark politidistrikt, men ikke fått svar.

Fikk du noen gang noe svar på denne søknaden ?

Jeg har mistet jobb, nedlagt firmaet mitt, ser barna mine 50% mindre enn før fordi de bor ett stykke unna. I tillegg skal nå leiligheten ut på salg.

Jeg vet ikke om det er straff nok, det er tydeligvis ikke nok grun n til å få lempet litt på beslagstiden. Men jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne få fulgt opp barna igjen. Utover det triver jeg på Tbane og buss. Men det er synd barna lider ganske bra under dette.

JA!!! jeg har hørt ALLE varianter av den skulle du tenkt på før osv.. så jeg reserverer meg mot "viktigper'er"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mistet jobb, nedlagt firmaet mitt, ser barna mine 50% mindre enn før fordi de bor ett stykke unna. I tillegg skal nå leiligheten ut på salg.

Jeg vet ikke om det er straff nok, ...

Ville du mistet jobb, firma og lelighet uansett om du mistet førerretten? Jeg kan vanskelig se at dette er en del av straffen.

Har du attt kontakt med Politikamerat og hørt om de har sett på søknaden din?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er straff nok, ...

Ville du mistet jobb, firma og lelighet uansett om du mistet førerretten? Jeg kan vanskelig se at dette er en del av straffen.

Har du attt kontakt med Politikamerat og hørt om de har sett på søknaden din?

Jeg HAR allerede mistet jobb, firma etc. Jeg har også mistet en ansettelse ett annet sted fordui jeg ikke har førerkort lenger. Det eneste jeg ber om er litt lemping på tiden så jeg snart kan se barna mine normalt igjen. Men jeg tviler på at det er mulig.. Alt annet er uansett føkka, for å si det pent. Jeg harverken arbeid eller inntekt. Ikke har jeg krav på ledighetstrygd fordi jeg har firma. (eller hadde, nå er det nedlagt og slettet).

Hor skal jeg hendvende meg, får ikke noe info noe sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...