Hotmale Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jo, jeg har kjøpt en Pc for en bekjent og satt den i sammen,men. PC Spesifikasjoner: Asus MK77M-II AMD XP2000+ 256mb orginal DDR Ibm Deskstar 120GPX-40Gb Asus 52x CD-R Jeg har bygd et par maskiber før så jeg tror ikke det er noe feil der siden de andre maskinene fungerer som de skal. Problemet: Første gang jeg startet den opp viste den 1250mhz, ingen master eller slave. jeg hadde gjort en liten feil som jeg fort rettet opp(dma saker), og jeg kom meg inn i biosen og fikk endret på fbs'n så det sto XP2000+ neste gang jeg startet den, men det stod bare det, og ingenting annet. jeg har restartet, dratt ut kablen, startet på nytt, men den klikker altid før den skal telle ram. av og til klikker bildet også. .det blir bare noen hvite striper og av og til kommer ingenting, Er jeg heldig kommrt jeg inn i setupen på biosen men det blir bare en stor blå kladd på skjermen. er det noen som har en idee om hva som er galt? eller er det noe info som mangler. uansett takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har de montert cpu kjøleren rett? HD'en er koblet rett? Grafikk kortet står GODT nedi agp slot'en? Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Cpu kjøleren står rett og det er et interigert skjermkort, men åssen riktig tilkoblet hd mener du? jeg har jo koblet den til, og den skjeldene gangen den kommer så langt finner den HD og CD-rom, så jeg vet ikke helt, det kan ikke være noe feil på maskinvaren da? hk eller no sånt? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Athlon XP Thoroughbred 2000+ 1.667GHz 133MHz DDR 12.5 multiplyer prosessor du har i et AOPEN hovedkort ja? Kjører du denne på 2ghz får du sikkert problemer? (ser sig'en din) Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Men åssen riktig tilkoblet hd mener du? Det er nok jumper settingene på hardisk/cdrom - single/master og cable select. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå