Aragorn195 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva slags linje må jeg gå for å få utdanning i å lage nettsider. Jeg går siste år på videregående, alt jeg trenger er linker. Takk Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er du ferdig med vgs så har du nok basiskunnskap til å starte et sjølstudium. Å lage nettsider er ikke spesielt vanskelig og du finner alt du trenger lett tilgjengelig på Nettet. Det er bare å google litt ... Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Informatikkstudiet, feks på Universitetet i Oslo. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vel, les litt om det som går inn i å lage nettsider, så finner du fort ut at det går på mye mer enn å bare sette sammen en side. Om du vil lage nettsider vil du sannsynligvis jobbe i et reklamebyrå, så du kan jo se litt på hvilke roller de har. En større nettside trenger noen til å organisere innhold, lage wireframes, designe nettsiden, programmere siden, og noen til å teste (QA). Så finn ut hva du liker og hva du vil holde på med, og spesieliser deg på det. Gå gjerne skole ja - om man tror man kan bli virkelig god gjennom sjølstudie, så gambler man veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå