Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gi klarere tegn på at jeg ikke er interessert?

Anbefalte innlegg

Jeg er uheldigvis veldig dumsnill når jeg snakker folk på nettet, og det har flere ganger endt med at den jeg snakker med faller for meg. Når noen skriver til meg er jeg hyggelig og svarer nesten hver gang, og jeg gidder ikke avslutte en hyggelig samtale og oppføre meg som en idiot, og ettersom de kanskje hinter (jeg tar nesten aldri hint...) uten at jeg avviser dem blir det til at de faller for meg. Jeg kan også være veldig flørtende uten å mene noe med det, men disse "hintene" plukker andre opp.

Nå er det en som har mast på meg lenge om å treffe meg, og jeg tenkte at det kanskje kunne bli vennskap ut av det, men han er jo interessert, og kaller meg kjekken og andre tilnærmelser for å flørte. Jeg er ikke interessert, og sa at jeg bare tar ting som det kommer (det er jo mulig at han klarer å få interessen min?), men sa også at jeg ikke er ute etter forhold. Samtidig er det et par jenter som skriver til meg og prøver å flørte uten av jeg avviser dem, rett og slett fordi jeg er for dumsnill og ikke legger merke til det før det er for sent.

Så, hva kan jeg gjøre for å være tydeligere på at jeg ikke er ute etter et forhold, og ikke er interessert? Føler jeg har "knust for mange hjerter" på nett, og det blir ikke noe vennskap ut av det heller.

(Legg merke til at dette er over nettet. Jeg er virkelig ikke en fyr med megastor selvtillit som går rundt å skryter av at jeg er så tiltrekkende. I virkeligheten er det ikke slik i det hele tatt :p Og ja, jeg er bifil, derfor både gutter og jenter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er MSN du snakker med de fra nette, så kan du jo bare skrive det i den greia "under" nicket ditt. Der folk skriver hva de holder på med og hører på elns (bruker nesten ikke MSN lengre).

<Kallenavnet ditt på msn>

"Er ikke ute etter noe forhold!"

;)

Blokker funker fint også =)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

TS her. Jeg bruker ikke msn, men snakker med de der jeg treffer de (gaysir, wazzap, hvorsomhelst). Jeg vil heller ikke blokke de helt uten videre, ettersom jeg faktisk trives med å snakke med flere av de.

Men tror rett og slett at jeg må si at jeg ikke er ute etter forhold hvis det kommer opp noen temaer i nærheten av forhold osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...