AnarCon80 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 noen som vet hvordan detta gjøres? helst steg for steg, for jeg kanke shiten av alle de ppoe bla bla uttrykka å hakke peil hva de gjør (ngt er isp'en min) Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 http://ngtforum.net/index.php?topic=15 fulgte det som sto der, fikk det ikke til å virke Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Satte du opp pålogging med PPPoE bruker & passord i DIR-615? Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Satte du opp pålogging med PPPoE bruker & passord i DIR-615? jupp, internet lampa lyste aldri å bare for å være sikker testa jeg ping å, ingen positiv resultat på noen av delene Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Satte du opp pålogging med PPPoE bruker & passord i DIR-615? jupp, internet lampa lyste aldri å bare for å være sikker testa jeg ping å, ingen positiv resultat på noen av delene ser ut til jeg har fått løst problemet mitt, av en eller annen grunn var det to nettverk når jeg kobla til d-linken, etter my plundring fikk jeg sletta den jeg ikke skulle ha, restarta d-linken å vips så var det rett på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå