Verbal Hologram Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor har det ikke vært noe banwave i år? Jeg mener dem fakket vel en god del med AP systemet sitt? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvor mange banwaves bruker det å være per år da? Vi er jo bare en måned inn i det nye året. Jeg mener å huske at de gjennomførte en i perioden mellom lanseringene av Halo Reach og Black Ops, men det kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har ikke vært noe siden november 2009 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvorfor har det ikke vært noe banwave i år? Jeg mener dem fakket vel en god del med AP systemet sitt? mange konsoller er blitt "flagget", det vil si at de er klar til å bannes. det er egentlig bare for microsoft å trykke på knappen så skjer det, hvorfor de ikke gjør det er noe merkelig. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Japp det jeg mener har ikke vært noe nylig banwave nei, mange er flaget men venter forsatt på en wave. For føler det er noe galt her, at AP 25 systemet og LT + Ikke er trygt. Jeg mener hvorfor ikke gjøre som dem alltid gjør? Aktiver banhammeren før jul slik at jule salget går opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå