Gå til innhold

Onkyo SR607, VELDIG merkelig problem

Anbefalte innlegg

Hei!

Veldig usikker på om jeg poster i riktig kategori nå, da jeg egentlig ikke aner hva som kan være feil.

Well, here goes.. Sett at jeg kobler laptopen min til forsterkeren (SR-607) via en av mange hdmi-porter. Innimellom, når jeg rører ved kanten rundt skjermen på mac'en så får jeg støt(!) samtidig som bildet på TV'en blir støyete / bare snø. Altså forsvinner bildet helt. Det samme skjer innimellom med PS3'n tilkoblet, da uten støtet.

Jeg forstår ingenting av det her. Det løser seg som regel ved å plugge ut hdmi-kontakta og så inn i forsterkeren igjen.

Hjelp? 0 peiling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nok med at Mac'en er i stål og leder strømmen gjennom deg når du kommer borti den.

Har opplevd det samme; Har en skjøteledning som jeg har koblet både gitarforsterkeren og Mac'en til. Om jeg tok på Mac'en mens forsterkeren var på kom en merkelig og hørbar summelyd fra forsterkeren (bare når laptopen ladet såklart :p)

Lenke til kommentar

Nei, det kan du lure på. Bildet blacker plutselig ut for så å komme tilbake igjen. Har prøvd flere hdmi-kabler, og flere innganger på recievern. Det fungerer forsåvidt greit da, skjer ikke såå veldig ofte. Bare litt irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...