ebso86 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Noen som vet hva denne feilen er?; Den gjør at pcn rebooter blant annet under kjøring av 3dmark2001SE, sånn ca. når den er kommet forbi spill testene. Hvordan skal jeg få fikset dette? Mvh. Erik Lenke til kommentar
lars35 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 3dmark2001SE er ikke "fullkompatibel" med XP. Feil i ntdll.dll. Prøv å laste ned siste versjon av 3dmark. Lars. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 3dmark2001SE er ikke "fullkompatibel" med XP. Feil i ntdll.dll. Prøv å laste ned siste versjon av 3dmark. Lars. Har kjørt 2001 maaange ganger før.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som vet hva denne feilen er?; Den gjør at pcn rebooter blant annet under kjøring av 3dmark2001SE, sånn ca. når den er kommet forbi spill testene. Hvordan skal jeg få fikset dette? Mvh. Erik den feil meldingen sier oss ingenting... jeg gjetter at det kanskje er Skjermkortet? har du den nyeste driveren til skjermkortet og chipsettet osv.. har du den nyeste versionen av DX9? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå