cLusteR Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hei! Tidligere i dag satte jeg inn en "ny" HDD som tidligere har hatt bokstaven D: noe som krasjet litt med min eksisterende D: stasjon. Den gamle tok over D: bokstaven og nå får jeg ikke tilgang til den nye lengre. Får opp denne feilmeldingen her. Den er den markerte partisjonen jeg prøver å få tilgang til. (Har prøvd å oppdatere, startet programmet og pc'en på nytt uten hell.) Noen som har ett tips eller to? Endret 2. februar 2011 av cLusteR Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har du prøvd å restarte PC? Det du tenker på om bokstaver har ingenting med saken å gjøre. Bokstavtildeling er ikke noe som følger disken, det bestemmes av Windows. Lenke til kommentar
cLusteR Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jada, har restarta den. Merkelig at den ga bort bokstaven =S Men men, jeg fikk nå tilslutt sletta volumet og lasta den inn igjen dog alt av data som var der er borte. Litt kjipt at det var der alt jeg hadde på pc'en lå. Så nå står ett recovery program å går over natta. 183k filer funnet og den er ikke halvferdig, blir sikkert en dritt jobb å finne tinga mine igjen Endret 2. februar 2011 av cLusteR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå