orlund Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 LG presenterte sin vårkolleksjon i Stockholm. Smarte TV-er og billige 3D-briller var hovedbudskapet. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Passiv 3D teknologi er det jeg har venta på før jeg investerer i noe 3D klart utstyr. Brillene kan man kjøpe på kinoen til 20kr, så da skulle hele familen ha ett sett hver til under hundrelappen. Jeg synes også at aktiv teknologi er mye stressende for øynene, noe jeg ikke merker på Kino (passiv) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Her er polariserte 3D-briller til under 7 kr/stk inkludert frakt. Da gir en hundrelapp nok briller til hele 14 personer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg lurer på hvordan dette filteret på TVen påvirker bildet når man kun ser 2D, vil det emme bildegjengivelsen noe? AtW Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 å jeg lurer på når det kommer til butikkene..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg