Luraguttn Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har en pc hvor PSUen røyk ( grunnet lyse - altibox ), og må nå kjøpe meg en ny. Er på utkikk etter det billigeste, den som står i nå den er 300W Kan jeg da bruke en som har mer enn 300W ? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
Luraguttn Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 ja, du kan bruke en som har mer en 300w. men trenger du det da? Den som er billigst kommer jeg til og kjøpe, men lurte på om det gikk med mer watt.. Men må jeg gå etter noen spesifikke kabel sett eller? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 PSU er ganske standard på kabler. Hva du trenger er jo ikke mulig å kommentere siden du ikke oppgir noe som helst om hva du har. Å kjøpe det billigste er en dårlig strategi. Det er jo de billigste som har størst sannsynlighet for å ryke. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du kan bruke en som er større, men det er ikke sikkert at stor og billig blir billigst i lengden. Både lav effektivitet og kort levetid kan gjøre at billig fort blir dyrt. Her er et utvalg PSU'er av relativt god kvalitet fra litt over kr 300 og oppover. http://www.prisjakt.no/category.php?k=436#rparams=l=s65367024 Lenke til kommentar
Luraguttn Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Skal bruke pcen som er server, så rare forsyninga trenger det ikke være. Har 10 pcer liggende hjemme, men disse var strøm kabelen for kort samt at de var bare på 250W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå