therealmocen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei Skal på skiferie til St. Anton om 2 uker sammen med dama. Vi er 20 og 18 år. Hva burde oppleves? - Takker for svar Lenke til kommentar
PanzerPetter Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei jeg skal til St.Anton om 2 uker ca. Har aldri vært der før men har fått anbefaling om Mooserwirt(?) afterskibar. Sånn ski/snowboard messig er det baksiden av valluga og den hvitering som jeg har fått anbefalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei jeg har vært i St.Anton en gang. Ta en dag i Rendl, her er det gode skimuligheter, ikke like mange folk og de har en kul greie hvor man kan måle hvor mange kilometer i timen man kjører. Ellers er Mooserwirt å anbefale, og et besøk på "Krazy Kanguruh" obligatorisk. En legendarisk afterski med stemning fra rundt 15.30 til sistemann kjører ned (den ligger 100m oppe i løypa, og de siste 100m pleier å være noe ustø!). Ellers bærer byen mye preg av å være en festby, så dere trives sikkert. Løypene er meget fine og brede, som ellers i Østerrike. Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Det høres nice ut! Er det noen som vet noe om "den hvite ringen"? Er det bare kjøring i løypene, eller er det noe utenfor også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå