Eilev Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg lurer på hvilke partier som er for og i mot statlige avgifter? Hvem er helt i mot og hvem er på vippen? Jeg skal tegne konfliktkart og finner ikke informasjon. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dlf helt mot, FrP ganske mot, høyre litt mot, resten stortnsett for Lenke til kommentar
Eilev Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Dlf helt mot, FrP ganske mot, høyre litt mot, resten stortnsett for Du vet ikke hvem som er for høye og de som er litt mindre? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er jo strengt tatt bare å ta høyre/venstre skalaen, så langt til vendte som mulig vil ha høye og så langt til høyre vil ha lave. Lenke til kommentar
Eilev Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Det er jo strengt tatt bare å ta høyre/venstre skalaen, så langt til vendte som mulig vil ha høye og så langt til høyre vil ha lave. Problemet er vel helst at jeg ikke vet hvem som er langt til venstre og hvem som er langt til høyre. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg regner med at dette er samfunnsfag? Du har ikke en skala der med de forskjellige norske partiene da? Lenke til kommentar
Eilev Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg regner med at dette er samfunnsfag? Du har ikke en skala der med de forskjellige norske partiene da? Jo, jeg vet hvem som er for privatisering og hvem som er for offetnliggjøring, men ikke hvem som er for og i mot høye avgifter Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det heter nok ikke offentliggjøring i denne sammenhengen, du tenker vel på offentlig styring? Det er de samme partiene. Samme skalaen. Mer privatisering = lave avgifter. Lenke til kommentar
Eilev Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Det heter nok ikke offentliggjøring i denne sammenhengen, du tenker vel på offentlig styring? Det er de samme partiene. Samme skalaen. Mer privatisering = lave avgifter. Takk Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 her er min forståelse: Mest MOT på topp, mest FOR på bunn DLF FrP Høyre Demokratene Kystpartiet(?) Krf (?) Venstre Senterpartiet AP SV Rødt NKP 1 Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg lurer på hvilke partier som er for og i mot statlige avgifter? DLF er mot. Resten er for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå