Ideal Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg har drukket sånn ca hver helg i et halvt år, og har hatt meg med 3 personer? Jeg vil ikke si det er unormalt på noen måte, og har ikke noe med ryggrad og integritet å gjøre. Jeg visste jo godt hva jeg gjor. Spm her er bare om jeg burde ha dårlig samvittighet eller prøve å ikke tenke over det. Det er DIN mening. De aller fleste nordmenn har bare fire-fem sexpartnere i løpet av sitt liv, ifølge undersøkelser. Det er i løpet av hele livet. Når du da klarer å klemme inn fire stykker i løpet av et halvt år, er det jo åpenbart at du er den som er utenfor det normale - utenfor normen altså. Selv om du påstår at det er helt normalt det du driver med, så er det faktisk ikke det - selv om det sikkert finnes en del andre damer som også holder på på samme viset. Trist å høre at du drekker hver eneste helg. Prøv å fylle livet med litt mer mening. Jeg synes faktisk at en person som har tre one night stands på et halvår ikke er noe å ha. Det faktum at en kvinne velger å ha tilfeldig sex med tre personer i løpet av kort tid indikerer for meg mangel på ryggrad og moral, og når du i tillegg innrømmer at du egentlig var i et forhold underbygges jo mitt inntrykk av dette. For meg indikerer dette at sex betyr null og niks emosjonelt for deg, du er i stand til å ha sex med hvem som helst uten følelser, og da er du fullstendig uinteressant. I tillegg høres det ut som at du krangler mye med typen, og bruker det til å rettferdiggjøre det at du ligger med andre. Newsflash: it takes two to tango! Dersom dere har en krangel, så er det ikke bare en person som har kranglet. Du kan dermed ikke bruke det til å legitimere at du har deg med andre enn personen du burde ha vært emosjonellt tilknyttet til. Det er svært skuffende at samfunnet har utviklet seg i denne retning, at kvinner har blitt så totalt strippet for all moral og anstendighet. Endret 7. februar 2011 av Ideal 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det der var vel kanskje i overkant fiendtlig skrevet, var det ikke? Hva er galt med at kvinner har sex? Er du den typen som vil pakke de inn i burka og låse de fast på kjøkkenet til de er gifteklare? Skjerpings, det der var bare pinlig å lese... 2 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har drukket sånn ca hver helg i et halvt år, og har hatt meg med 3 personer? Jeg vil ikke si det er unormalt på noen måte, og har ikke noe med ryggrad og integritet å gjøre. Jeg visste jo godt hva jeg gjor. Spm her er bare om jeg burde ha dårlig samvittighet eller prøve å ikke tenke over det. Det er DIN mening. De aller fleste nordmenn har bare fire-fem sexpartnere i løpet av sitt liv, ifølge undersøkelser. Det er i løpet av hele livet. Når du da klarer å klemme inn fire stykker i løpet av et halvt år, er det jo åpenbart at du er den som er utenfor det normale - utenfor normen altså. Selv om du påstår at det er helt normalt det du driver med, så er det faktisk ikke det - selv om det sikkert finnes en del andre damer som også holder på på samme viset. Trist å høre at du drekker hver eneste helg. Prøv å fylle livet med litt mer mening. Jeg synes faktisk at en person som har tre one night stands på et halvår ikke er noe å ha. Det faktum at en kvinne velger å ha tilfeldig sex med tre personer i løpet av kort tid indikerer for meg mangel på ryggrad og moral, og når du i tillegg innrømmer at du egentlig var i et forhold underbygges jo mitt inntrykk av dette. For meg indikerer dette at sex betyr null og niks emosjonelt for deg, du er i stand til å ha sex med hvem som helst uten følelser, og da er du fullstendig uinteressant. I tillegg høres det ut som at du krangler mye med typen, og bruker det til å rettferdiggjøre det at du ligger med andre. Newsflash: it takes two to tango! Dersom dere har en krangel, så er det ikke bare en person som har kranglet. Du kan dermed ikke bruke det til å legitimere at du har deg med andre enn personen du burde ha vært emosjonellt tilknyttet til. Det er svært skuffende at samfunnet har utviklet seg i denne retning, at kvinner har blitt så totalt strippet for all moral og anstendighet. Nordmenn har i gjennomsnitt flere enn fire-fem sexpartnere og ligger i europatoppen på ONS. For min del er ikke dette noe big deal og jeg synes i motsetning til deg at samfunnet beveger seg i riktig retning. Noe sier meg at jeg er en del eldre enn deg, for dine 50-tallsholdninger er noe jeg fnyser av. Du virker veldig grinete, lenge siden du har fått deg noe? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har drukket sånn ca hver helg i et halvt år, og har hatt meg med 3 personer? Jeg vil ikke si det er unormalt på noen måte, og har ikke noe med ryggrad og integritet å gjøre. Jeg visste jo godt hva jeg gjor. Spm her er bare om jeg burde ha dårlig samvittighet eller prøve å ikke tenke over det. Det er DIN mening. De aller fleste nordmenn har bare fire-fem sexpartnere i løpet av sitt liv, ifølge undersøkelser. Det er i løpet av hele livet. Når du da klarer å klemme inn fire stykker i løpet av et halvt år, er det jo åpenbart at du er den som er utenfor det normale - utenfor normen altså. Selv om du påstår at det er helt normalt det du driver med, så er det faktisk ikke det - selv om det sikkert finnes en del andre damer som også holder på på samme viset. Trist å høre at du drekker hver eneste helg. Prøv å fylle livet med litt mer mening. Jeg synes faktisk at en person som har tre one night stands på et halvår ikke er noe å ha. Det faktum at en kvinne velger å ha tilfeldig sex med tre personer i løpet av kort tid indikerer for meg mangel på ryggrad og moral, og når du i tillegg innrømmer at du egentlig var i et forhold underbygges jo mitt inntrykk av dette. For meg indikerer dette at sex betyr null og niks emosjonelt for deg, du er i stand til å ha sex med hvem som helst uten følelser, og da er du fullstendig uinteressant. I tillegg høres det ut som at du krangler mye med typen, og bruker det til å rettferdiggjøre det at du ligger med andre. Newsflash: it takes two to tango! Dersom dere har en krangel, så er det ikke bare en person som har kranglet. Du kan dermed ikke bruke det til å legitimere at du har deg med andre enn personen du burde ha vært emosjonellt tilknyttet til. Det er svært skuffende at samfunnet har utviklet seg i denne retning, at kvinner har blitt så totalt strippet for all moral og anstendighet. Å hvilke undersøkelse er så dette? tror du er vilt på jordet her gutt. Skandinavia er på toppen av det å ha uforpliktet sex. Og selv om jeg har muligheten til å ha sex med gutter uten at det skal gå særlig innpå meg (noe som det faktisk har gjort nå, når jeg tenker meg om), betyr ikke det at jeg ikke setter stor pris på det å ha sex med en jeg bryr meg om! Det jeg har gjort, har skjedd, og det kommer ikke til å skje igjen. Men IKKE fordi DU syns det er ekkelt, men fordi jeg selv faktisk egentlig ikke er sånn. Jeg sa ikke at jeg var i et forhold, jeg er ikke og har ei aldri vært i et forhold med personen jeg snakker om! Vi krangler heller ikke, men han vil rett og slett ikke forplikte seg, og det har endt i diskusjoner. Jeg føler meg angrepet, og du ser på dette på et ekstremt bittert og mannsjovinistisk syn. Jeg kjenner til og med jenter som er godt opp i 20 sexpartere og som er i samme alder som meg. "Trist å høre at du drekker hver eneste helg. Prøv å fylle livet med litt mer mening." Det sitatet der kunne du spart deg for. Du kjenner ikke meg på noe som helst plan, og vet ingenting annet om meg annet enn at jeg har hatt sex med et fåtall personer. Ikke vet jeg hvorfor du er så bitter og stygg mot meg, når dette ikke går utover deg overhodet. At jeg er 20 år og liker å drikke opp til 3 lørdager i mnd handler ikke om at livet mitt er uten mening. Det handler om at jeg er ung. De fleste stundenter drikker hele helgen, mens jeg nøyer meg med én dag. Jeg tviler på du har et liv som er så ekstremt mye mer å skryte om. 1 Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har drukket sånn ca hver helg i et halvt år, og har hatt meg med 3 personer? Jeg vil ikke si det er unormalt på noen måte, og har ikke noe med ryggrad og integritet å gjøre. Jeg visste jo godt hva jeg gjor. Spm her er bare om jeg burde ha dårlig samvittighet eller prøve å ikke tenke over det. Det er DIN mening. De aller fleste nordmenn har bare fire-fem sexpartnere i løpet av sitt liv, ifølge undersøkelser. Det er i løpet av hele livet. Har lest at dette tallet faktisk skal være 11. 4-5 er hvertfall feil. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De aller fleste nordmenn har bare fire-fem sexpartnere i løpet av sitt liv. - Men noen få fyller opp statistikken. Rune Rudberg er en statistikkforskyver, konstaterer sexologen Esben Benestad. I seksualundersøkelsen for Oslo i 1997 hadde voksne menn i gjennomsnitt hatt 26,4 ulike partnere. Blant kvinner var gjennomsnittet 12,0, ifølge Folkehelsa. Men Folkehelsa vil helst ikke snakke om gjennomsnitt, nettopp fordi de aller fleste nordmenn har få partnere, mens en liten gruppe er med på å skyve gjennomsnittet opp. Åtte av ti (80 prosent) norske kvinner og menn har hatt sex med færre enn 11 forskjellige personer. Trådstarter er åpenbart en av de som er med på å forskyve statistikken, takket være sitt promiskuøse sexliv. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) ,.... Endret 8. februar 2011 av Heradon Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 De aller fleste nordmenn har bare fire-fem sexpartnere i løpet av sitt liv. - Men noen få fyller opp statistikken. Rune Rudberg er en statistikkforskyver, konstaterer sexologen Esben Benestad. I seksualundersøkelsen for Oslo i 1997 hadde voksne menn i gjennomsnitt hatt 26,4 ulike partnere. Blant kvinner var gjennomsnittet 12,0, ifølge Folkehelsa. Men Folkehelsa vil helst ikke snakke om gjennomsnitt, nettopp fordi de aller fleste nordmenn har få partnere, mens en liten gruppe er med på å skyve gjennomsnittet opp. Åtte av ti (80 prosent) norske kvinner og menn har hatt sex med færre enn 11 forskjellige personer. Trådstarter er åpenbart en av de som er med på å forskyve statistikken, takket være sitt promiskuøse sexliv. Hvordan i H* skal du vite hvor mange jeg faktisk har ligget med?? du tror det er snakk om over 10 gjør du ikke? Vel du har feil! Det er åpenbart du som har problemet her. Du er en typisk know it all som tror din mening er den som teller over alt. Du skal få stå på hva du mener om sex, men å angripe meg på denne måten syns jeg er drøyt. Sex et naturinstinkt, og noe som er helt normalt. Noen har det mer enn andre. Grensene mennesker har satt for hvor mange sexpartnere det er "lov" å ha er derfor en norm som er dannet i samfunnet gjennom årene, og som egentlig strider mot naturen og mennesket som dyr. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Statistikken er fra 1997. Mye som har skjedd på 14 år gitt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, det er nå gått over ett år siden jeg ble kjent med denne fyren. Vi har aldri vært sammen, bare holdt på. Etter ca et halvt år, hadde vi en liten kneik, hvor jeg trodde vi ikke holdt på lenger (hadde ikke sett ham på over to mnd. selv om vi snakket i ny og ne). Jeg hadde et ONS. Det gikk fremdeles ikke framover med oss, og før jeg møtte ham igjen, hadde jeg enda et ONS. Jeg var sørpe full og husker lite av det. Litt senere rotet jeg med en fyr når vi var på fest. Dette skjedde altså i en periode på 4 uker ca. Det er nå ca et halvt år siden. Jeg har hatt helt vondt pga hva jeg har gjort. Selv om vi ikke er sammen, og ser hverandre så sjeldent. I julen hadde vi noen problemer, hvor jeg nesten var sikker på at han aldri ville snakke med meg igjen. Det gikk en og en halv uke, så kom helgen. Jeg var lei meg og bestemte meg for "å-gi-litt-faen" (noe som egentlig de andre ONS jeg har hatt også var, selv om det ikke er helt meg). Jeg hadde sex med en fyr jeg hadde et litt godt øye for. DAGEN etter, tar han andre kontakt igjen, og vi begynner på an som før. Jeg føler selv han egentlig ikke har så mye å si siden vi faktisk ikke er sammen (og som har drøyet alt så veldig, jeg aner jo ikke hva han vil med meg!!), men likevel har jeg en følelse av at jeg har vært utro, for jeg vet nå at han hadde blitt ekstremt såret hvis han fant det ut. Hadde aldri i mitt liv funnet på å gjort det om vi faktisk var sammen. Jeg tør ikke si noe til ham, for da kommer jeg til å miste ham, og jeg er veldig forelsket i ham. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er helt knust over at jeg har gjort som jeg har gjort, og føler meg så skitten og ekkel Er dette utroskap? Skal gi deg et enkelt svar: Så lenge begge parter er kjent med at det ikke er snakk om et forhold/samboerskap etc. så er ikke dette utroskap på papiret. At du FØLER det som utroskap er en helt annen ting. Du vet han hadde blitt såret hvis han hadde funnet det ut, men alikevel så plasserer du blomstekransen din på på andre steder og ofte i beruset tilstand? Du vil bli bedre kjent med han, men kan nesten med sikkerhet si at han ikke vil ha deg hvis du er ærlig med han? Mitt forslag er som følger, hvis du faktisk vil bli bedre kjent med han for så og kanskje gå inn i ett forhold: Pakk inn prydbusken din og hold deg edru. Bruk heller tiden på og kontakte han. Fortell hva du vil og at du liker han. Kanskje vil han ha deg, og kanskje ikke.. men da får du ett svar. Svarer han ja, så er jo det veldig bra, men svarer han nei, så kan du jo bare helle vann på blomsten din igjen og kjøre på som du har gjort. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De aller fleste nordmenn har bare fire-fem sexpartnere i løpet av sitt liv. - Men noen få fyller opp statistikken. Rune Rudberg er en statistikkforskyver, konstaterer sexologen Esben Benestad. I seksualundersøkelsen for Oslo i 1997 hadde voksne menn i gjennomsnitt hatt 26,4 ulike partnere. Blant kvinner var gjennomsnittet 12,0, ifølge Folkehelsa. Men Folkehelsa vil helst ikke snakke om gjennomsnitt, nettopp fordi de aller fleste nordmenn har få partnere, mens en liten gruppe er med på å skyve gjennomsnittet opp. Åtte av ti (80 prosent) norske kvinner og menn har hatt sex med færre enn 11 forskjellige personer. Trådstarter er åpenbart en av de som er med på å forskyve statistikken, takket være sitt promiskuøse sexliv. Ok, nå har du sagt DIN mening. Når det gjelder dine uttalelser om TS, har påstandene dine ingen tyngde i det hele tatt. Statistikken er i tillegg nokså gammel, da det reelle antallet er på rundt 10 stk for både menn og kvinner. Haters gonna hate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå