Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ja, det er nå gått over ett år siden jeg ble kjent med denne fyren. Vi har aldri vært sammen, bare holdt på. Etter ca et halvt år, hadde vi en liten kneik, hvor jeg trodde vi ikke holdt på lenger (hadde ikke sett ham på over to mnd. selv om vi snakket i ny og ne). Jeg hadde et ONS.

Det gikk fremdeles ikke framover med oss, og før jeg møtte ham igjen, hadde jeg enda et ONS. Jeg var sørpe full og husker lite av det. Litt senere rotet jeg med en fyr når vi var på fest.

Dette skjedde altså i en periode på 4 uker ca. Det er nå ca et halvt år siden. Jeg har hatt helt vondt pga hva jeg har gjort. Selv om vi ikke er sammen, og ser hverandre så sjeldent.

I julen hadde vi noen problemer, hvor jeg nesten var sikker på at han aldri ville snakke med meg igjen. Det gikk en og en halv uke, så kom helgen. Jeg var lei meg og bestemte meg for "å-gi-litt-faen" (noe som egentlig de andre ONS jeg har hatt også var, selv om det ikke er helt meg). Jeg hadde sex med en fyr jeg hadde et litt godt øye for. DAGEN etter, tar han andre kontakt igjen, og vi begynner på an som før.

Jeg føler selv han egentlig ikke har så mye å si siden vi faktisk ikke er sammen (og som har drøyet alt så veldig, jeg aner jo ikke hva han vil med meg!!), men likevel har jeg en følelse av at jeg har vært utro, for jeg vet nå at han hadde blitt ekstremt såret hvis han fant det ut.

Hadde aldri i mitt liv funnet på å gjort det om vi faktisk var sammen.

Jeg tør ikke si noe til ham, for da kommer jeg til å miste ham, og jeg er veldig forelsket i ham. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er helt knust over at jeg har gjort som jeg har gjort, og føler meg så skitten og ekkel :(

Er dette utroskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det virker greit, men hvorfor ikke ha sex med han du er så forelsket i isteden? :p

Fordi jeg sjeldent ser han. Det kan gå opp til 2 mnd før han vil henge med meg igjen. Situasjonen er veldig komplisert, men orker ikke gå innpå det.

Jeg hadde sex med de fordi jeg trodde ting var over mellom oss, og har vært lei meg.

Lenke til kommentar

Den eneste det er et utroskap for er deg selv. Dere har ikke vært i et forhold, og for alt du vet kan han også rote rundt med andre jenter.

Må si meg enig her ;)

Dama gjorde det samme da vi holdt på. Jeg fikk vite det ett år etterpå. Ble litt satt ut, men er jo på en måte greit mtp. at vi ikke var i et forhold ennå, og gjorde som vi ville (:

Lenke til kommentar

Den eneste det er et utroskap for er deg selv. Dere har ikke vært i et forhold, og for alt du vet kan han også rote rundt med andre jenter.

Det er sant. Jeg føler virkelig jeg har vært utro, for på mange måter så virket det nesten som vi er i et forhold. Han er veldig sånn "jenten min" og "kjære" osv.

Jeg er ganske sikker på at han ikke roter rundt, men selvfølgelig. Man vet aldri.

Lenke til kommentar

Knull i vei, er dere ikke sammen og ikke har en deal om å være eksklusive så har du da ingen forpliktelser ovenfor han. Eller, så lenge du bruker kondom med han eller de andre da. Fare for kjønnsykdommer er noe du burde informere han om, om dere har sex uten kondom, og du i mellomtiden har hatt det med andre.

Lenke til kommentar

Det er sant. Jeg føler virkelig jeg har vært utro, for på mange måter så virket det nesten som vi er i et forhold. Han er veldig sånn "jenten min" og "kjære" osv.

Jeg er ganske sikker på at han ikke roter rundt, men selvfølgelig. Man vet aldri.

Skjit skjer, så aksepter at du hadde sex med andre, og gå for å få et forhold med denne fyren du er forelska i. Ikke vits å gå rundt og pine seg selv over noe helt naturlig som sex uten bindinger. :)

Lenke til kommentar

Kort fortalt, nei, det er ikke utroskap. Men jeg håper for din del at han ikke finner ut av det. Hadde jeg funnet ut av det hadde jeg følt meg forbanna lurt, og sett på deg som en spermcontainer, men det er meg. Spør deg selv hvordan du hadde reagert om du hadde funnet ut det samme om han. Det burde ikke akkurat komme som noe sjokk dersom det viser seg at han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre.

Endret av NoMoreMrniceguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Høres for meg ut som at du er en dame som ikke tåler alkohol, høres jo ut som at hver gang du drar på fylla havner du til sengs med en eller annen tilfeldig fyr.

Lav moral, mangel på ryggrad og integritet.

Slike kvinnfolk vil i alle fall ikke jeg ha noe som helst med å gjøre.

Lykke til videre i livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Høres for meg ut som at du er en dame som ikke tåler alkohol, høres jo ut som at hver gang du drar på fylla havner du til sengs med en eller annen tilfeldig fyr.

Unnskyld meg? hver gang?

Jeg har drukket sånn ca hver helg i et halvt år, og har hatt meg med 3 personer?

Jeg vil ikke si det er unormalt på noen måte, og har ikke noe med ryggrad og integritet å gjøre. Jeg visste jo godt hva jeg gjor.

Spm her er bare om jeg burde ha dårlig samvittighet eller prøve å ikke tenke over det.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg? hver gang?

Jeg har drukket sånn ca hver helg i et halvt år, og har hatt meg med 3 personer?

Jeg vil ikke si det er unormalt på noen måte, og har ikke noe med ryggrad og integritet å gjøre. Jeg visste jo godt hva jeg gjor.

Spm her er bare om jeg burde ha dårlig samvittighet eller prøve å ikke tenke over det.

Du stiller et spørsmål som kun du selv kan svare på..

Jeg ser det ikke som at du har vært utro, men du må leve med det du har gjort uansett. Det er ikke noe du behøver å fortelle til han du er forelsket i, men det virker som at du vil få det litt bedre med deg selv ved å være ærlig. Det er jo nå ditt valg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...